Blogin ja vähän muunkin pyöräytystä...

Pitihän sitä taas vähän möpleerata... ja enkös minä viimeksi sanonutkin, että se Thai-tyyli ei ole jäädäkseen... Kylläpäs se tämä huone avartui, kun laitoin kappaverhon sivuverhojen sijasta. Nämä verhot olen tilannut aikanaan HobbyHallista (paneeliverhot), mutta ommellut sen sittemmin kapaksi. Samanlaisia muuten löytyy Jyskistäkin.

Tyynyliinat löytyivät vaatekaapista ja tuon vihreän maljakonhan löysin kirppikseltä 0,25e joitakin viikkoja sitten.

Marimekon Kevätjuhla-kangas on ollut minulla on kauan. Aikaisemmassa kodissamme se oli raanuna verhotangossa seinällä, sen jälkeen täällä stryrox-levyn päällä ja nyt vain kankaana. Se on liian lyhyt verhoksi, eikä sitä henno leikatakkaan. No, nyt se on tuossa ja onhan se komia! ;)


Sohva on meidän huushollin ehdoton lempipaikka, vaikka välillä meinaa olla vähän ahdasta...



Tv:n puoleinen seinähän sai jokin aika sitten tuon tauluhyllyn (kaksi peräkkäin) ja siihen olen rustannut yhtä ja toista. Tästä näkymästä pidän eniten!
Iittalan juomalaseja kaapista, vettä pohjalle ja tulppaani siihen! Joskus tunnelmoidessa laseihin voi laittaa kynttilöitä... onhan vielä pimeät illat...
Nämä tulppaanit ovat jo parhaan päivänsä nähneet, mutta ajavat vielä asiaansa.




Ja löytyyhän sieltä myös ystävämme Calle!

Kommentit

  1. ihanaa limenvihreetä..just kattelin tänään kun vallilan mallistoon oli tullu ihan mielettömät limenvihreet verhot..ai että ne oli niin namuset..

    VastaaPoista
  2. Kaunis kesäinen väri, tuo vihreä...:)

    VastaaPoista
  3. Minä myös olen katsellut niitä Vallilan kankaita. Ostin kaksi pakettia sellaisia servettejä kattauksien iloksi. :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit