Kiukku, kiukku, kiukku!

Hei Ystäväiset pitkästä aikaa!
Joulu tuli ja meni ja mukavaa oli. Oli ystäviä, hyvää syömistä, saunomista ja elämästä nauttimista.
Ja nyt mua kiukuttaa... eikö olekin ihmeellistä! :D

Ei vaiskaan, mua vaan niiiin ärsyttää tämä oma olo!
Miksi sitä pittää aina sortua kaikenlaiseen, olipa kysymys syömisestä tai juomisesta, ei kohtuutta missään. :D Ja sitten saa seuraavana päivänä olla, että ööh! Vaikka hauskaa on ollutkin, mutta mitä kaikkea nuo edellä mainitut tekevät kropalle, mielelle ja syvämmelle. Raastavaa, ärsytystä, inhotusta, läskistymistä, itseinhoa, ärsytystä ja vielä kerran ärsytystä.

Ilo on lopen lyhytaikainen. Ja nyt minä oon sen päättäny, että nyt siihen tullee loppu!

Ilmoittauduin Jutta Gustafsbergin Superdieetti-ryhmään ja nythän kaikki on vaan minusta itsestä kiinni. Eikös juu.
Ja yhtään selitystä ei enää, ei yhtään enää.

Uusi vuosi tuokoon tulleessaan paljon iloisia asioita, uusia kuvioita ehkä työsaralle, uusia ideoita omaan elämään ja ponnekkaan pohjan tulevaisuudelle. Kyllä, näin minä oon sen ny päättäny! Ja muutokset tapahtuu, jos niitä tullee! Mutta, näillä mennään!

Ah, täältä tullaan uusi elämä!
Kiitos ja anteeks! :D





Peeäs: Vedin pipon päähän ja painuin ulos tuulettamaan päätäni!

Ihanaa Uuden Vuoden odotusta, Kamut!

-Anne-

Kommentit

  1. Tiedän tunteen. Olen yrittänyt ryhdistäytyä jo vuoden päivät ja mitään ei tapahdu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että on muitakin "sielunsiskoja." :)

      Poista
  2. Juuri samanlaisia tuntemuksia täälläkin, olo on niiiin pöheä!!!! Olen jo aikonut monet kerrat joulun jälkeen aloittaa kevyemmän ruokailun ja kuntoilun, mutta enpä ole saanu aikaiseksi!!! Toivottavasti näiden kelien parannuttua saan sen verran aikaseksi, että pääsen kävelylenkeille, tiedä häntä? Tsemppiä sinulle blogisisko :)

    VastaaPoista
  3. Älä nyt itseäsi tuollaisilla asioilla ruoski...sehän on vain elämää...ja nyt taakse jäänyttä elämää...:)
    Tsemppiä sinulle!
    Tiedän naisen, joka pudotti 40 kg Jutan ohjauksessa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Se on kuule hyvä joskus antaa itsellensä oikein huutia ja ruoskia itseään, silloin saattaa jotain tapahtuakin. Kiitos tsempeistä!

      Poista
  4. No niin, ajoin ystävälle ja kävelimme yhdessä takaisin 8km, auto jäi sinne...sieltähän se aamulla löytyy. Ystävän kanssa vielä saunottiin päälle ja poristiin, näillä mennään ja tästä noustaan! :) HYVÄ ME!

    VastaaPoista
  5. Onnea matkaan! Sais täälläkin jo mässäilyt riittää mutta vielä tarttui suklaata mukaan, vierasvaraksi ;)

    VastaaPoista
  6. Muistetaan, että ei ole merkitystä, mitä syö joulun ja uuden vuoden välillä. Sillä on merkitystä, mitä syö uuden vuoden ja joulun välissä :D. Tällä minä itseäni rauhottelen!

    VastaaPoista
  7. Intoa unelmien toteuttamiseen sekä ilon ja onnen hetkiä uuteen vuoteesi♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit