Uusi vuosi ja uudet kujeet...

Heikunhei!
Ensinnäkin lämmin kiitos niistä kaikista kauniista sanoista ja tsempeistä tuohon edelliseen postaukseen! Ne lämmittivät mieltä suuresti ja on ihana kuulla, etten ole ainut pölijä.  Joskus sitä vaan pittää ryvettyä niin itessään, että näkkee asioita vähän laajemmalti. Ja oikeestihan mulla on tosi hyvä elämä, mutta sitä pittää kato keksiä kaikenlaista ja sitte kaikki ajatukset (entiset ja uudet, joita ei vielä oo ollukkaa) niin pakkaa päälle, mieleen ja unniin ja kaikkeen.

Mutta, nyttenhän on vuos taas vierähtänynnä uuvelleen käyntiin ja nokka on kohti uusia pettymyksiä vai miten se menikään? :D
Ei vaiskaan, kyllä nyt käännettään ihan uus lehti tälle valitukselle.

Taisin mainitaki,että olin luvannu pittää ne lättykestit ja tässäpä niistä lissää!






Meillä on vielä vähä joulua ja kahtokaapa tuota kuusta! Minä jo tuumasin, että mitä se kellekkään kuuluu, annettaan olla sen siinä, ku on niin komia. :D
Ja muistatteha, että ihan ite hain omasta metästä! ;)


Plättykesteissä oli herkkua monenlaista...



Näkkyypä huonosti nuo tekstit: Marianne-rouhe, vatelmahillo ja mantsikkahillo ynnä sokuri!

Ja nää loppukuvat on kyllä parhaita lätyn tekijälle! 





Nam! Kaks vaan jäi ja kyllä oli hyviä. Ite en tosin syöny kuin yhen.


Illalla meillä oli sitten kattaus kahdelle.


Alkuruoaksi lipstikkakeittoa
Pääruoaksi täytettyjä ohukaisia erilaisilla täytteillä...
Ja kyllä oli hyvvää! Ja täyttävvää! Uh! 

Jälkiruoka syötiinkin sitten myöhemmin, kun ei kertakaikkiaan ennää jaksanu... Lakritsijäätelyä!




Illalla meille vielä tupsahti tätin toiset lapsukaiset rakettien kanssa, mitä sitten porukalla tillistelliin. 
Ja meillä kaikilla oli niiiin mukavaa....oi, onneksi sain olla mukana!

Näinpä se Uusi ja Parempi Vuosi pyörähti käyntiin ja aamulla heräsin ihan uudesti syntyneenä!

Ja semmonen pittää vielä kertoo, että on mulla vielä yks ihana ystävä, joka aina mua höykkyyttää lenkille ja salille, onneksi. Tännäänki kieltäydyin ja aioin lorvia, niin se vaan pakotti... eikö oo hyvä! Ja minäkö luulin, että joulun syömiset ja muut vötkistelyt oli vieny kunnon mennessään, niin mitäkö vielä... me juostiin reilu 2km yhteen kyytiin (ite vielä sanoin, että vaikka oksennettais, niin juostaan! ) :D ja sen jälkeen vielä hiki-irti-riehumalla-punttireeni päälle! Eikä mulla oo vielä ikkään tippunu kuntosalin lattialle hikipisaroita, enkä oo kyllä ennen tangon kanssa heilunukkaan! HUIPPUA!!

Vitsit, että tää elämä taitaaki olla aika huippua, kun huomais sen välillä itekki!

Ja sitte vielä lopuksi mun tsemppausviisu teillekki, jos meinaa masis iskiä näin pimiällä. 
Minä oon luukuttanu tätä iha täysillä! 
Pistä sääki ämyrit täysille ja anna mennä!

IHANATA LOPPUVIIKKUA SULLE JA TIIÄKKÖ, VITSIT MÄ ON HYVÄ TYYPPI! ;)

-Anne-




Kommentit

  1. Tsemppiä kuntoiluun! Mun pitäisi aloittaa huomenna uusi, kevyt elämä. Saas nähdä...

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ja pitikin laittaa, mutta unohdin, että se Superdieetti alkaa 6.1. ;)

    VastaaPoista
  3. Tsemiä, tsemiä Anne !!!! Täällä mässäilty vielä tänään, mutta loppiaisen jälkeen alotan kanssa kuntoilut yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin mässäilin vielä päivällä,illallla sulattelin! :-D Kiitos ihanista tsemeistä!

      Poista
  4. Superdiettiä jännityksellä ootan, mitä se pittää sisällään. Munki pitäs mutta ko oon nuissa asioissa aika saamaton.Ehkä kipinä tarttuu tännekki :)
    mukavan näköset kestit oli ja komia on kuusi, eihän tuota raaski vielä mihinkää....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotakin voin vilauttaa siitä dieetistä, mutta sehän on vähän sellainen "secrets"juttu, että sitä ei saa jakaa julkisesti. :) FitFarmin sivuilta löytyy lisätietoa. Mutta, tokkiinsa ootte mukana matkassa.

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit