Ystävänpäivän jälkeisiä tunnelmia...

Hoh hoijaa!
Täällä ollaan, vaikka hiljaista on ollutkin.
Ystävänpäiväreissusta on selvitty ja monenlaista on taas tullut koettua ja nähtyä. 
Jalkalihakset saivat kyytiä illan hyppelöissä ja vatsalihakset ovat kipeät naurun kutkuttavista hetkistä. Nämä ovat niitä harvoja päiviä vuodessa, milloin tulee naurettua ihan vedet silmissä ja maha kippurassa.
Ja se maha... siinä on nyt joku outo kupura, mitä ei ollut ennen reissua.. mutta, noohhh... kyllä se siitä taas lähtee, kun palataan taas ruotuun... pijetään sen aikaa vähän löysempiä housuja. :D

Teiltä on tullut aivan ihania viestejä taas tänne ja uusiakin lukijoita on ilmaantunut! Tervetuloa!
Kaikki sanat lämmittävät mieltäni!

Reissun jälkeen oli raaka paluu arkeen ja 3 aamuvuoroa... se tarkoittaa minun kohdalla kellon pirahdusta 4:30... koska matkaa on sen verran pitkästi ja minähän haluan laittaa itseni rauhassa aamulla. Toiset ehtivät aamulla 15 minuutissa... minä en. Sellainen minä olen, mutta haittaaks se? 
Ja ne iltapäivät... minä, joka en nuku iltapäiväunia... olen nuokkunut, nukahdellut, venynyt, vanunut...

Huomenna vielä yövuoro ja sitten on 3 vapaata. :)

Minulla olisi ihan hirmuisesti teille kerrottavaa ja monenlaista kuvakulmaa, mutta jaanpa ne nyt useammalle päivälle, ettette tuu ähkyyn. 

Mutta, lopuksi vielä yksi ihanuus, mikä tulla tupsahti postilaatikkoon!



Olen saanut My sweet home-blogin Sarilta paketin, mikä kuuluu Hyvä kiertämään- haasteeseen.
Haasteen ajatuksena on palkita blogin ahkeria lukijoita. 

LÄMMIN KIITOS, SARI!
Paketti on IHANA!


Täytyypä etsiä kivat paikat näille kauniille somistuksille.

Jatkan hyvä kiertämään- haastetta, kunhan saan ensin keskityttyä aiheeseen. :)
Olkaahan kuulolla!

Mutta, nyt unten maille, Kauniita Unia!

-Anne-

14 kommenttia:

  1. Ihanan paketin oot saanut! ❤ Järkyn aikaisin joudut herään... Huh! Itekin tykkään laittaa naaman ja tukan rauhassa, herään sen takia ajoissa (klo 5.20). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toisaalta tykkään aikaisista herätyksistä. :)

      Poista
  2. Suloinen puketti on sinulle putkahtanut! :) Aikaisin tosiaan heräät mutta ne aamut; on ne vaan niin tärkeitä että saa rauhassa ihmetellä alkavaa päivää! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana paketti <3
    Saisit kyllä tulla käymään, mää tarttisin nyt vähä niitä sun juttuja ja kikatusta piristykseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pia!
      Usein olet ollut nyt mielessä, enkä ole sinua unohtanut. Yhtenä päivänä meinasin jo kurvata, mutta reissuväsy painoi niin päälle, että kurvasin kotiin.

      Poista
  4. Kiva ylläri. Aikainen on sun herätys...

    VastaaPoista
  5. Ihanan paketin olen saanut!
    On sulla aikainen herätys...mut tykkään kyllä kans, et saan aamuisin juoda kaffini rauhassa, mut muuten olen kyllä aika nopsa...
    Mukavia vapaapäiviä!
    -k-

    VastaaPoista
  6. Ihana paketti odotti sua! Oikein ihanaa viikonloppua, vaikka oletkohan töissä viikonlopun..

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!