Syksy on tullut Villa Emmaan

Hrr... kyllä vaan aamut ja ilmat ovatkin jo vilpoisia. Täällä oli tänä aamuna jo liki nollaa. Kyllä sitä vaan saa alkaa aamuihin ja iltoihin etsimään pipoa ja hanskoja, että tarkenee... saamani pöllövillasukatkin tulivat tosi tarpeeseen. Kiitos niistä, R! ♥

Otin teille vähän syksyisiä kuvia terasseilta.
Krassi teki koko kesänä tämän yhden ainoan kukan... ehkä epäonnistunut (myöhästynyt) kylvö aiheutti sen, mutta olen iloinen tästä yhdestäkin kaunokaisesta.



Pidätkö sinä syksystä?
Minä olen syntynyt syksyllä, liekö se siitä johtuu mutta minä pidän. Pidän kyllä myös keväästä, kun silloin puhkeaa kaikkea uutta ja aurinko tuo kovasti energiaa.
Mutta, kyllä syksykin on aina kaunis.



Kesäkukat olen heivannut jo monta viikkoa sitten mäkeen, paitsi pelargoniat... 
Missähän nekin saisi talvehtimaan?





Mikä syksyssä on parasta sinun mielestäsi?

Minä tykkään kynttilöistä, tunnelmasta ja villasukista.
Mutta, myös lämpimistä teekupposista ja hämäränhyssyistä.
Jotenkin myös liikkuminen innostaa syksyllä enemmän... ainakin minua. :)

Kohta ajattelinkin kipaista pyörällä jumppaan...

Reipasta iltaa Sinulle! ♥


Kommentit

  1. En tiedä miksi mutta syksyssä on paljon erilaista kauneutta, monenlaista. Mutta itsekin olen syntynyt syksyllä ehkäpä se voi siis siitäkin johtua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpähän se on. Jotain taikaa siinä vaan on. :)

      Poista
  2. Takki tuli kyllä todellakin aamulla tarpeeseen.
    Jostain syystä krassit ei ole mulla onnistunut pariin kdsään. Ekana kesänä ku niitä kylvin niis tuli tosi upeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ehkä ne tarvitsevat varhaisen taimi-istutuksen ja kunnon lannoitteen. No, ensi kesänä uudelleen... :)

      Poista
  3. Kynttilät ja tunnelma ovat syksyssä parasta! Meillä esikoinen on syyskuussa syntynyt. Tämä on oikeastaan aika mukavaa aikaa järjestää juhlia 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan, kynttilöillä saa äkkiä tunnelmaa ja hämärässä ei pölyjäkään huomaa. ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit