Melkein Marimekkoa, mustavalkoista kuitenkin. ♥

Ja niinkö minä aina huomaan, että sitä tulee palattua näihin alkuperäisiin seesteisiin väreihin tässä sisustuksessa, ei niistä näköjään mihinkään pääse. Ja pitäisikökään?

Kyllä vaan musta ja valkoinen on sitten huiput värit ja en vaan voi sille mitään, mutta niissä olen kaikista seesteisimmilläni. 

Makuuhuoneeseen sai kuitenkin jäädä väriä antamaan nuo vasta Blossomista
 ostamani torkkupeitto sekä matto. 



Niin tuosta verhosta... olen pitkään miettinyt sitä MariMekon Räsymattokangasta, että se olisi kaunista. Siinähän on mustan ja valkoisen lisäksi keltaisia palloja.. mutta, koska nuuka kun olen niin huomasin Kärkkäiseltä tällaisen valmiin kapan, mikä ajaa meillä saman asian ja ehkä oli parempikin, ettei siinä ole nyt sitä keltaista.

Huomannette myös, että makkarin nurkkaan on tullut yksi sänky lisää.
Kyllä olin onnellinen, kun pieni matkalainen saa näin kauniin ja niistä vähistä tavaroista uuden sängyn. Lähes kaikki on hankittu käytettynä.
Olin myös onnellinen siksi, kun sänky muistuttaa paljon entisvanhasta pinnasänkyä tai piittasänkyä, niinkuin meillä sanotaan.


Kuvia tänne laittaessa huomasin, että sängyn päällä on käynyt joku 
tassuttelemassa ennen kuvan ottoa... :D


Sänky on valmiina odottamassa tulijaansa. Jätimme sen aluksi tarkoituksella alas, että Calle pääsee tutustumaan sänkyyn omassa rauhassa (ulkopuolelta). En tosin ole huomannut, että olisi edes vilkaissut siihen suuntaan. 



Pihatyötkin etenevät pikkuhiljaa... ♥

Mukavaista päivää sinulle ja ihana, kun muistatte kirjoitella. 
Kommentit lämmittävät aina sydäntä!





Kommentit

  1. Ihanalta näyttää makuuhuoneessanne ❤️ Musta valkoinen on hyvä valinta sisustuksessa ❤️Ihana vauvansänky ❤️Kivaa keskiviikkoa ❤️

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit