Kauneudella, Sinulle!

Taas on yksi päivä takanapäin ja kesä lähempänä. ♥
Meillä jyttyytti tännään ukkonen ja taitaa jylistä vähän vieläkin. Ja satoi vettä. 
Ihana, kun luonto puhdistuu pölyistä ja vihertäminen sen kuin lisääntyy.

Jokos sinä olet ollut kesäfiiliksissä?
Itse olen huomannut, että taidan olla välillä vähän alipukeutunut, kun toiset pitävät vielä pipoa ja paksumpaa takkia ja minä pyyhin menemään gollaritakki päällä... 
No, kait minulla on sitten kevättä rinnassa!

Kaikenlaista pientä on taas tullut töiden jälkeen puuhailtua vaikka täytyy sanoa, että tänään tuli otettua ukkosen aikaan myös vähän ruokalepoakin, kun niin ramasi.
Olen lukenut monesta blogista, että monella on nyt kevätsiivousinnostus menossa ja toiset vielä haaveilevat siitä. Minulla ei varmaankaan ole mitään niin varsinaisesti kevääseen liittyvää, kait kaikinpuolista puhdistautumista.

Olen niin tyytyväinen itseeni, kun olen saanut tehtyä kaikenlaisia pieniä hommia ja järjestelyjä, mihin ei oikeasti mene kauan aikaa mutta se on vain siitä ideasta ja saamattomuudesta kiinni.



Tänään on hämärä ilta ja kuvatkin sitä samaa, mutta mukava mieli silti.
Vaikka oma koti onkin ehkä vähän mullin mallin. ♥

Tänään sain myös laitettua vihdoin ja viimein nämä kauan aikaa sitten ostamani kylvökset...
Menihän siihen aikaa kaikkinensa ehkä 15min...
Nyt vain odotellaan. Tässäkin on parempi ajatella, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.


Ja näistä unelmistani olen NIIIIN YLPEÄ!!
Olemme tainneet löytää yhteisen Feng Shuin...



Ulkona sataa taas kaatamalla, mutta luonto puhdistuu.

Kesä on jo ovella. ♥
Ainakin sydämessä.

Kauniita unia, ystävät!

Kommentit

  1. Se sade yltää näköjään tännekin, ukkosta ei kyllä kuulu.. Minä niin rakastan ukkosta! ♡ Hyvää yötä Anne :-)

    VastaaPoista
  2. Kiva teksti tuossa taulussa :) Oot reippaana laittanut omat ruohosipulitkin kasvamaan :) Mullaki pitäs varmaan, kun ehtis vaan :) Hyvää yötä Anne <3

    VastaaPoista
  3. Tuo sade on vihertänyt luontoa kauniisti. Itse olen kulkenut monta päivää mekossa. Ihanaa kun saa vähentää ja keventää vaatetta ja kenkiä.

    VastaaPoista
  4. Kivaa, kun kesä lähenee;)
    Mukava postaus Anne <3

    VastaaPoista
  5. Mukavia nuo hetkelliset kevätsateet pölyjen suhteen, itse koivunsiitepölyallergisena olen tänä keväänä saanut olla ilman oireita ja olo on senkin takia harvinaisen energinen <3 Kesä on jo kohta ovella <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit