Ajatuksia ja mietteitä kodinhoitohuoneen tunnelmista

Tänäänpä laitan teille ihan arkisia kuvia kodinhoitohuoneestamme.
Tykkään tästä huoneesta paljon, mutta tällä hetkellä tässä on vähän liian montaa toimintoa... tosin, kaikki toimivat sulassa sovussa keskenään. Varsinaisen "toimiston" siirsin pois, mutta tuo mööpeli sai jäädä, eikä se siinä haittaa.
Kun ei anna haitata. :)

Poikasen hoitopöytä löytyy toisesta päästä ja alakaapit päätyivät vaatteille ja muille tavaroille.
Yläkaapissa pidetään kaikenlaisia paperijuttuja ja niinkuin kuvasta näkyy, ei taida olla kaappi ihan järjestyksessä, kun ovi noin repottaa.



Täällä oli aikaisemmin valkoinen pitsiverho, mutta koska olen niin mustavalkoinen ihminen niin siirsin tämän suosikkiverhoni tasapainottamaan huoneen tunnelmaa.
Vaikka onkin monenlaista toimintoa, niin samoilla sävyillä saa yhtenäistä aikaiseksi.
Toisella puolen hyrryytellään pyykkejä ja toimitellaan muita asioita.
Lopen kuitenkin erittäin toimiva tila, vaikka joskus mietinkin erilaista ratkaisua.


Tykkään käyttää tavaroita eri käyttötarkoituksessa.
Nämäkin peltiastiat olen ostanut vuosia sitten ale-korista ja oikeasti ovat yrttiruukkuja.


Pienillä ratkaisuilla saa kivaa aikaiseksi ja näitä on helppo muuttaa tarpeen tullen. 
Oikeastaan on aika kiva, kun kaikkea ei olekaan mietitty valmiiksi... 
Mihin käyttäisinkään luovuuteni, jos kaikki olisi valmiina!


Mutta, eipäs tänne tämän kummempia.
Tänään olen ollut vähän väsähtänyt, liekö syy hämäryyden vai minkä..
Joulujuttujakin olen jo miettinyt aikalailla ja sitä, miten asioita voisi tehdä toisin ja ehkä vähemmällä höyryämisellä...
Tänään olen myös totuttanut itseäni pieneen kaaokseen... siihen, että astiat on laittamatta koneeseen ja pyykkiä ei ole tänään pesty. Imuroinutkaan en ole. Enkä käynyt ulkona, paitsi ovenraosta. Hiuksetkin on olleet tänään vähän sinnepäin ja olen ollut koko päivän lököhousuissa, mikä ei ole tapaistani... mustavalkoisissa kuitenkin, tyylistä pitää pitää kiinni. :)

Ja kyllä, olen syönyt 3 palaa suklaapiirakkaa tänään, vaikka en aikonut syödä yhtään. Täytekakkuakin on mennyt ja nyt ällöttää. Mutta, minkäs teet... meni jo.

Aika hyvin olen onnistunut välttämään asioiden tuijottelua, vaikka tiedän että minun ne pitää laittaa kuitenkin. Oikeastaan on kuitenkin aika vapauttavaa välillä vaan ollakin ja tehdä jotain ihan muuta.
Olen yrittänyt perehtyä tänään blogiasioihin ja Indiedaysin muuttuneisiin juttuihin.
Oikeastaan on ihan huippua kuulua johonkin isompaan ja olla yhtä.
Tänä viikonloppuna pääsen pitkästä aikaa myös näkemään muita bloggaajia, mikä tuntuu mahtavalta.
On aivan ihana olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka ajattelevat samoin ja tietävät mistä puhut. Meitä kaikkia kiinnostaa samanlaiset asiat. 


Oikeastaan oli ihan kiva tehdä tällainen realistinen postaus ja sanoa, että kyllä...
 minuakin joskus väsyttää. :)

Mutta, ihanan hämäränhyssyistä perjantaita Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!