Uusia tuulahduksia

Hei vain Ystäväiset!
Onpas mennyt pitkä aika, kun olen kirjoittanut tänne mitään. Sisustamisen (ja kodin siivoamisen) innostuksesta on mennyt aikaa... tai ideoita on ollut, mutta ei aikaa ja voimia niiden toteuttamiseksi. :)
Mutta, nyt vihdoin julkaisen teillekin, mitä uutta olen keksinyt!
Olettekos kuulleet Serafiinista? www.serafiini.com
Käykääpäs tutustumassa!

Minä löysin tämän sivuston ehkä joskus tammi-helmikuun tienoilla. Olen jo pitkään kypsytellyt ajatusta, miten ihmeessä saisin toteutettua sisustamiseen liittyvää innostustani, niin että minulle ja vielä toisillekin tulisi siitä hyvä mieli. Olen hakenut ja hakenut, pyrkinyt sisustusalan kouluun ja päässytkin, mutta se vaihtoehto kävi käytännössä hankalaksi... joten laitoin sen uinumaan... ainakin toistaiseksi. Hain ja hain, mietin ja pohdin, kiukuttelin ja taisin itkeäkin jossain vaiheessa... kunnes ideat ja ajatukset muuttuivat iloksi.

Löysin Serafiinin sivut ja innostuin niistä välittömästi! Ne olivat niiiiin minun näköiset ja tuotteet mitä ihanimpia ja mikä parasta, jokaisen hintatasolle löytyy varmasti jotain ihanaa.

Otin reippaasti yhteyttä Serafiiniin ja koin heti itseni "tervetulleeksi."
Nyt olen asetellut tavarat kauniisti esille kotimme vierashuoneeseen. Minulla on nyt oma "kotiputiikki."

Ensimmäiset kutsut pidän kodissani tämän viikon perjantaina klo 18-21 ja sunnuntaina 13-15.
Olet lämpimästi tervetullut!

Tässä pientä innostusta sinullekin Serafiinin parissa!

Alla olevat kuvat ovat serafiini.com-sivustolta, Serafiini-myymälästä.

-Anne-



Kommentit

  1. Tarkennuksena vielä, että olen siis alkanut Serafiini-tuotteiden jälleenmyyjäksi. Voit tutustua Serafiini-tuotteisiin myös Facebookissa Serafiinin omilla sivuilla Serafiini- sisustus ja lahja... Ne ovat Serafiinin omat sivut.

    VastaaPoista
  2. Tänään kutsuillle, jes:) Illalla nähdään!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit