Jouluähky


Hip hei!

Olen pitänyt Joulun ajan taukoa netin käytöstä, ihan tarkoituksella. Vaikka voin kyllä kertoa, että vähän kyllä poltteli tulla monena päivänä tänne ja lukea teidän ihania postauksia...

Yhtenä iltana kävinkin täällä ja onnistuin tekemään jotain ihmeellistä, minkä olette varmaan huomanneet... Lähdin muuttamaan banneria, niin poistin samalla sen yläpuolelta vähän muutakin... eikä bannerikaan ole enää entisensä... ARGH! Raivostuttavia nämä jutut, kun ei sitten muista miten mikäkin tehdään...

Jostain syystä minulla on tuo blogger ilmoittanut jo monta kuukautta jotain virhettä muokkauksissa, eikä esim. keskitä nyt tuota banneria kuten koodin mukaan kuuluisi... tai sitten en vaan älyä miten se tehdään oikein.

Olen kokeillut laittaa sitä koodia CCS:ssään, mutta ei ole auttanut... saa auttaa, jos tietää mitä pitää tehdä.

No, sitten joulun ajan tapahtumiin...

Minä olin aattona töissä ja kotiin tullessa täällä odotti pöytä notkuen ihania herkkuja kera kauniin kukkakimpun! Ja olipahan saunakin laitettu lämpimäksi.


Mieheni on ihan superhyvä-kokki, paljon parempi kuin minä...
Minä olen meillä erikoistunut sitten tuohon leivontapuoleen, mikä tosin sekin jäi nyt hyvin minimiin...koska, ei syöjiäkään ollut.

Graavikalaa meiltä löytyi monella eri maulla...


Minun yksi lempparijouluruoka on täytetyt kananmunanpuolikkaat... Nam!


Tuorejuusto-karpalotäytteiset pororullat saivat myös veden kielelle!

Rosollia meillä ei ollut, sen syömättömyyden vuoksi. Tilalla on aina joku raikas vihreä salaatti.



Kaloille löytyi myös hyvä viini...

Sekä kapriksia...


Mieheni keräämät ja laittamat nappisienet...


sekä sienisalaatti...


Kinkusta puhumattakaan!


Eikä juustojakaan oltu unohdettu. :)


Ja eikun syömään!

Myin aikaisemman pöytäryhmän ja tilalle ostimme käytetyn koivun värisen ja isomman pöytäryhmän. Uudet, kimaltelevat pöytätabletit Askosta.


Tämä oli ihan paras joululahja, minkä sain! (Ruoka, kukka ja yhteinen aika).
Minä ostin miehelleni pari uutta partavettä ja hän antoi minulle tämän kaiken ihanuuden joululahjaksi. Hän on usein menossa ja kova tekemään töitä. Paras joululahja oli yhteinen aika ja arkiset asiat. Tavaroilla ei ole niin merkitystä.


Muutenpa sitten vaan onkin syöty, löhöilty ja olen syönyt ihan älyttömän määrän suklaata ja lakeria tänä jouluna... huoh... onneksi ostin ennen joulua uudet housut, enkä uskalla vielä pestä näitä koska mahtuvat vielä hyvin... arvelen, että pesun jälkeen ovat vähän nihkeät... :D 

Mitä kaikkea sinun jouluusi kuului?



Kommentit

  1. Voi ihanalta kuulosti teidän joulu! Minullakin on mennyt ihan yllättävä määrä lakua ja salmiakkia :D

    VastaaPoista
  2. Nuo pororullat näyttävät kyllä herkullisilta!

    VastaaPoista
  3. Olipa sulla Anne ihana yllätys oottamassa, kun tulit kotiin!!!
    Ihania tuomoset miehet, jotka kokkailevat, olispa tääläki!
    Meillä pakkanen paukkuu ja kana muhii uunissa, jouluruuat tulevat jo korvista!
    Kivaa viikonloppua sinne<3

    VastaaPoista
  4. Voi mitä herkkuja pöytä täynnä! :-P Hyvin rennosti on täälläkin joulua vietelty... :-)

    VastaaPoista
  5. Mää niin tiedän tuon tunteen. Itse luovuin koko bannerikuvasta kun olen niin tollo tai muuten vaan tyhmä etten saa sitä ikinä keskelle. Kerran kirjoitinkin että pitääkö tässä käydä joku "näin muokkaat blogiasi"-kurssi että osaisi tehdä itselle mieluisen näköisen blogin. SAiraan ärsyttävää etten sanoisi. Mutta sulla on silti ihanan näköinen blogi, joka kerta sitä ihastelen.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit