Tontun tohinoita


Heips Ystävät!

Täällä on ollut taas toinen jalka ilmassa koko ajan ja olen suosiolla ajatellut antaa blogin silloin olla. 
Monenlaiset "pakolliset" kuviot on nyt hoidettu ja kokoustettu. 
Mukavaa on olla monessa mukana, mutta olen taas muistutellut itseäni siitä, että muistan vetää välillä myös henkeä...

Niinpä niin... unikin maistuu taas paremmin ja työasiat rullaa...
Eikös se kuulosta jo aika hyvältä! ;)

Minä en ole hirveästi joulusta stressannut. Tänään tosin nousin jo kuudelta ylös ja olen tässä pikkuhiljaa tehnyt siivouksia ja päivällä teen vähän leipomuksia.
Mies hoitaa muun ruoanlaiton, koska on nyt kotona ja minä töissä. 
Paljon on monenlaista kerrottavaa, mutta palataanpa niihin vaikka iltasella...
Mukavaa päivää Sinulle! ♥

Kommentit

  1. Mukavaa päivää sinullekkin :) On tämä vaan jotenkin kutkuttavaa aikaa ennen joulua,kun osaa olla hossaamatta.Kyllä se joulu tulee ilman kiirettäkin :)

    VastaaPoista
  2. Täällä ootellaan jo postauksia:)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit