Päiväkahvikutsut


Tykkäätkö sinä pitää kutsuja?
 Minä tykkään. 
Tänään joimme päiväkahvia yhdessä muutaman ystävän kanssa Partylite -kutsujen parissa. Siinä tuli samalla vaihdettua pikaiset kuulumiset ja tuli vaihtelua omaan päivään. 
Ei paineita ostohysteriasta.
Olen alkanut vähentämään myös pöydässä olevien herkkujen määrää. Joskus vähemmän on enemmän.😊

Olen alkanut pitämään kutsuja päivällä, kun itsellä on aikaa ja aika moni muukin on kotona. Illat voi sitten rauhoittaa perheen kanssa olemiseen.

 
Muutaman kerran onkin pidetty nyt Partylite -kutsut "somistelukutsuna. " Pöydällä on esillä tyhjiä somisteita,luonnonkukkia,  koristeita,kiviä... Jokainen saa tehdä oman näköisen koristuksen.

Minusta aika kiva juttu!


Tykkäätkö sinä kutsuilla? 




Kommentit

  1. Tykkään! Ihanalta näyttää sinun kutsut ja kiva idea päästä itsekin "näpertelemään" :)
    Itse olen myös pitänyt talven ja kevään aikana tapaamisia muutamille ystäville/vieraille, mutta hyvinvointiteemalla. Mikäs sen parempaa kuin höpötellä kuulumiset ja samalla tehdään käsi-/kasvohoitoa, jutellaan vitamiineista tai muuten vaan vinkataan toisillemme hyviä juttuja arjen jaksamiseen.
    - Marjo

    VastaaPoista
  2. Tykkäisin jos saisi väkeä paikalle.Täällä ei ihmiset tykkää käydä kutsuilla,minä kyllä tykkäisin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit