Ideoita olisi, mutta aikaa ei...

Minulla olisi ideoita vaikka muille jakaa, mutta nyt tuntuu ettei minun tunnit vuorokaudessa riitä mihinkään... Töissä käyminen ja arjen yhdistäminen tuntuu nyt jotenkin hirmuisen sekavalta ja kotona ei ehdi kuin rääpäisemään kaikkea pintapuolisesti. Pyykkejäkin olen pessyt ties kuinka monta koneellista ja kuivuri on pyörinyt samaa tahtia... nyt niitä kasoja onkin sitten ympäri kodinhoitohuonetta, kun joku laittaisi ne vielä kaappiin... olen kyllä jo välillä miettinyt, että olenkohan pessyt pyykkejä jo kahteen kertaan, kun tuntuu että niitä on aina vaan. :D


Sen verran olen saanut ideoita taas muhimaan, että keksin koristepulloille uutta käyttöä... Nyt toisessa on pyykinpesuainetta ja toisessa huuhteluainetta. Laitanpa niistäkin kuvan jossakin vaiheessa, kun saan kodinhoitohuoneen kuvauskuntoon. Koristepullot alkoivat tuntua jo "turhilta," joten otin ne hyötykäyttöön. :)

-Anne-

Kommentit

Suositut tekstit