Reipasta sunnuntaita!

 Reipasta sunnuntaita!
Täällä se ei kyllä ole lähtenyt yhtä reippaasti käyntiin. Väsyttää ja töihin pitäisi lähteä. Ehkäpä viikkojen tapahtumat alkavat nyt tuntua ja väsy iskee, kun vähän otetta hellittää. Ehkä tämäkin kuuluu asiaan... Huomenna minullakin alkaa viikon ainoa kesäloma, minkä aion käyttää osittain ihan vain lomailuun, ostoksiin, lukemiseen, haaveiluun ja elämästä nauttimiseen.
Tässä vähän fiilistelykuvia, joista olen saanut inspiraatioita.
Minullahan on ne HobbyHallista tilaamani pellavaverhot (luonnonvalkoiset), olen ajatellut värjätä ne pesukonevärillä joksikin alla olevan kaltaisiksi.
Olen myöskin ajatellut vähän maalailla huonekaluja, jahka saan aikaa ja inspiraation.
Minulla on myös paljon muuta ideaa...
Mm. pienestä maalaus-/puhdetilasta... muuta siitä myöhemmin.

Olen vienyt paljon tavaraa kirppikselle myyntiin, laittanut kiertoon paljon sellaista, mitä emme oikeasti tarvitse, halua, emme käytä, emme edes muista...
Aivan pienellä hinnalla, juurikin niin että itse pääsee eroon ja ostajalle tulee hyvä mieli.

Joskus sitä vaan tulee tehtyä kaikenlaisia heräteostoja, vaikka ostotilanteessakin miettii, että eihän tämä ole kyllä yhtään minun tyylinen, mutta entä jos... Tuntuuko tutulta?

Olen myös ajatellut alkaa käymään ulkona... mietin tässä että en ole käynyt pariin viikkoon ulkona, muutakuin autoon mennessä, terassilla ja yhden kerran kesäteatterissa istuen parin tunnin ajan! :D Ei ole ihme, jos on emäntä kalpea naamaltaan.

Mutta, nyt alan laittautumaan töihin ja toivon, että tuleva viikko tuo paljon iloisia asioita tullessaan.
Ainakin yksi jännittävä asia on jo tänään... odottelen, mikä tulee yhden pienen prinsessan nimeksi! :)



Niin ja olen minä lukenut teidän blogeja, vaikken ole jaksanutkaan aina kommentoida. ;)

Iloisin ajatuksin, Anne


2 kommenttia:

  1. Heräteostoksiin sorrun minäkin, toivottavasti tulevaisuudessa hieman vähemmän... ;)

    VastaaPoista
  2. Mukavaa ansaittua lomaa ja jahka vain ehdit, tuus piipahtamaan !

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!