Asian tynkää...

Ihanaista iltaa!
Ei mulla muuta,ku semmosta vaan,että oon mää täällä- muttaku mulla on niin monenlaista visioo menossa ja päässä etten oo saanu sanotuks sitä täällä.

Mutta,mää voin ihan hyvin ja vähän ähkymmin,mutta pistettään se hormonien piikkiin. Uuet lenkkarit (nastattomat) pitäs saaja,ku lumet suli ja vois päästää vaikka pyörällä.

Mää ootan kovasti ensi vkon sunnuntaita,ko sitte mää oon niinku papereita vaille valamis lähäri,se on melkeen niinku lääkäri. Eikö ookki?

Sitte mulla on muuan viikko lommaa  ja aikkaa..vissiin,jos ei pukkaa töitä.
Oikeesti mulla on lommas,mutta ohan mulla oltava toinen jalaka jo oven raossa.

Mulla ei oo nyt kuvvaa tähän,ku näpyttelen Lumialla sängyllä maaten. Mutta,kuvitelkaa että
TÄSSÄ
ois iso aurinko,joka lähettää lämpimiä säteitä sulle asti!

Peeäs Pia Puuhkapellosta: Paa pannu porroon pe aamupäivästä,mää tuun käymään!

Öitä!
-Yökyöpeli Anne-

Kommentit

  1. Vähässä paljon asiaa! :-D Kivoja, ja isoja juttuja sulla tiedossa! :-)

    VastaaPoista
  2. No, onnea valmistumisesta ja lähestyvästä lomasta! Mulla porisee pää täynnä mitä erilaisimpia visoita tulevan puutarhakauden suhteen...

    VastaaPoista
  3. Onnittelut täältäkin valmistumisen lähenemisestä!!!
    Tärkeä ja tarpeellinen on ammattisi, tervetuloa joukkoon ;)
    Mukavaa, kun sinulla on lomaa :)
    Kivaa päivää sinne!!!!

    VastaaPoista
  4. Jiiiiiihuuuuuuuuuuuuuuuu! Varmasti ja haen meille jotain kivaa pureskeltavaa :) (kevyttä!!!!) <3 Tervetuloa! ja tuhannet onnittelut lähestyvästä valmistumisesta <3

    VastaaPoista
  5. Siis todellakin...melkein lääkäri olet...ONNEA lähärin papereista..:)

    VastaaPoista
  6. Vastaan sinulle edelliseen postaukseesi että minulle tuli kaamea tuomio lääkärissä kun on ylipainoa, kolesteroliarvot koholla, verensokeri ja tänään olin rasituskokeessa siis sokeri...sitten ekg...eli elämäntapa remontti käynnissä..Onnea sinulle kuvasta näkyy kuinka olet kaventunut, eikö olekkin ihana tunne :)
    Onnea myös valmistumisen johdosta :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit