Pikakuulumiset

Ihanaista iltaa!
Voiko tätä nyt sellaiseksi sanoa; Bepanthenit nenän alla,Vickiä kaulassa ja minä seljällään peiton alla pastilli suussa. Se tuli sittenkin,nuha.

Kiitos kaikista ihanista Ystävänpäiväjutuista sekä kannustavista kirjoituksista edelliseen postaukseen. Vastaan niihin kaikkiin viikonlopun aikana.
Tänään minulla oli iltavuoro ja huomenna aamu,sunnuntaina pidän lepopäivän.

Kenkkupäiväkin jäi sikseen ja alan oikeasti uskoa unen tärkeyteen. Nukuin niinä kolmena yönä jolloin Melatoni-purutabletin otin -paljon levollisemmin,vaikka en niinkään sikeämmin. Nyt olen kuitenkin ollut paljon pirteämpi.:-)

Olen myöskin todella tyytyväinen siihen,että nurkista on poissa paljon paljon ylimääräistä tavaraa. Myynti on tehnyt tehtävänsä ja tavarat saaneet uusia koteja. Bongasin muuten samaiselta Juurakon Kirppikseltä Retropöydän,missä oli tavarat/vaatteet -50%. Kannattaa käydä katsomassa,jos Retroilu kiinnostaa.

Itse en ole ostanut mitään uutta,vaan pyrkinyt kaikesta vanhasta edullisesti eroon.Joitakin tuotteita olen antanut myös ihan ilmaiseksi.

Ai niin,en ole muistanut hehkuttaa teille,että olen hoikistunut hitaasti mutta varmasti. Kohta 6 vkoa,paino - 5,8kg!! Kun aloitin 19.9.13 tämän kuntoprojektin ja uuden elämän,olen jättänyt senttejä tienpäälle yhteensä 40cm!!
Rintavarustuksesta on kaventunut  8cm
,vyötäröstä 13cm,lantiosta 13cm,reidestä 2 cm,pohkeesta 1cm,hauiksesta 3cm. Kyllähän se näkyy ja tuntuu.:-) Nyt olen syönyt vähän muutakin ja odotan huikeata Naistenreissuamme. Sitten taas kuntoillaan ja syödään kevyemmin,niin kauan että vaatekoko on lähellä M-kokoa. En aseta painotavoitetta,vaan sellaisen missä minun on hyvä olla,enkä vertaile itseäni koko ajan.

Mutta,nyt nukkumaan!
Kauniita unia!
-Anne-


16 kommenttia:

  1. Onpa todella upea suoritus! Siis WAU! Onne, Anne!:) Ja pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Flunssan kourissa pyöriskellään...

      Poista
  2. Pikaista paranemista <3 Unella on kyllä suuri vaikutus hyvinvointiin :-)
    Ja onnea onnistuneesta kuntoprojektista! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jostain syystä olen huomannut, että kun nukuin muutaman yön Melatoniinilla, niin nukun nyt paljon paremmin (ilman sitä). Kaiketi olen saanut univajeen kohdalleen.

      Poista
  3. Vau! Hienosti sujuu. Mulla ei suju nyt ollenkaan, mutten ole kyllä yrittänytkään. Runebergejä meni pari ja vähän pizzaakin. Nyt aion olla taas ruodussa. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! On täälläkin nyt syöty pitsaa ja vähän muutakin. :)

      Poista
  4. Koitahan parantua Anne, meilläkin täällä flunssa jyllää, kaikilla muilla paitsi minulla!
    Mahtavasti on painoa lähtenyt, onnittelut siitä:)
    Jokos muuten olet laittanut yhteystietosi minulle, niin saan postittaa sulle pikku paketin? :)
    (katso hyvä kiertämään postaus)

    VastaaPoista
  5. Mahtavaa painonpudotusta ja senttien hävittämistä...ONNEA...:)

    VastaaPoista
  6. Ihanaa Anne lukea onnistumisestasi !!! Hurjaa miten paljon olet saanut aikaan. Nyt saisit laittaa jo hieman kuvaa tuosta upeasta ilmestyksestä ;) Tsemppiä jatkoon ja parantelehan itseäsi rauhassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henriikka!
      No, täytyypä katsoa jos vaikka kuviakin tulisi... :)

      Poista
  7. Oon lukenu blogiasi nyt jonkin aikaa ja täytyy sanoa, että sitä on ilo lukea :-) Olet aito!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on ollut blogini tarkoitus. Kuten yksi lukijani sanoi; "Elämänmakuinen blogi." :)

      Poista
  8. Paranemista, ja onneksi kenkkupäivä on taaksejäänyttä elämää (kyllähän itsekutakin välillä kenkuttaa). Onnea hienosta kaventumisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,Maija! Kyllähän tämä mukavalta tuntuu.:-)

      Poista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!