Haaveissa vainko oot mun?

Änkyrä känkyrä, tättärää!
Tänään on ollu kenkkupäivä. Enkä oikeen tiiä, mikä kenkuttaa. Kaikki vaan OTTAA PÄÄHÄN, kaikki muut toimii tyhmästi, minä oon hyvä, minä oon paras!

Onko sulla koskaan kenkkupäiviä?
Ärsyttää kaikki, vaikkei edes tiedä mikä ärsyttää ja miks ja siks just se ärsyttää!

Noh, kait se on taas tämän väsymisen piikkiin menevää. Nyt oon nukkunu pari yötä vähän paremmin, hain nimittäin Melatoniinia 1mg apteekista. Sehän ei ole mittään unilääkettä vaan sammaa ainetta, mitä me ite muodostettaan.

No, oon minä nukahtanut vähän nopiammin ja nukkunu hyvin jokusen tunnin, mutta aika pinnallista silti. Herrään kaikkiin ääniin justiin niinku ennenkin.

Tännään oisin menny puntille, mutta kurkku yrittää tulla kippeeksi ja vitamiineja oon napsinut kera Buranan... en ota, en... siis tautia!

Oon lukenu teidän blogeja ja huomasin, että muutamia haasteitakin siellä taisi olla ja arvontoja. Minäpä syvennyn niihin paremmin, kun kenkku mennee ohi. :)

Paino on nyt -5,7kg, mutta muutama satanen on tullut takasin, ku oon kokkeillu kestääkö syödä muutakin ja jättää vähän välistä.. ei kestä. Seki ärsyttää! En ole nyt niin paljon pystyny liikkumaan tuon vuorotyön vuoksi ja se tuntuu ja näkkyy - myös naamasta. En oo yhtään niin reipas ku aiemmin enkä taho saaha etes välttämättömiä tehtyä ja seki ärsyttää...

Koska mua ärsyttää nyt kaikki, niin annan itelleni luvan haaveilla ja olla ajattelematta mittään velvollisuuksia, tiskejä, pyykkejä tahi pettaamatonta petiä, vaatemyttyjä, lehtiä... ja hinnoittelemattomia kirppistavaroita...

Jos mulla ois valta tehä mitä haluan, niin se vois näyttää vissiinki tältä: (ainaki tännään...)


                                                          HAAVEISSA  KOTONA...




JA SIELLÄ UNELMASSA, MINUN PIENESSÄ PUODISSA!



UUSIEN TAVAROIDEN LISÄKSI SIELLÄ OLISI VÄHÄN VANHAAKIN...


SOMMITELTUNA HUONEISIIN...



ERI HUONEISTA TAI NURKISTA LÖYTYISI ERI VUOSIKYMMENIÄ JA TEEMOJA...


PUOTI OLISI SIIS VANHASSA TALOSSA...

VOISI SE OLLA TÄSSÄKIN TAI TÄMÄ OLISI MINUN LOMAPAIKKA...




JÄRVENRANTAA UNOHTAMATTA...

Huomasitte varmaan, että minun ajatukset kääntyvät aina vaan sen sisustuspuodin suuntaan... huoh! On se tämä elämä joskus niin mahdottoman vaikeaa yrittää taaplata ja sitten saa lukea lehdistä niitä, jotka "ovat vaan toteuttaneet unelmansa." Ihmeellistä mutta, totta!

Mutta, nyt lopetan tämä kenkkuilun, ettei se tartu sinuunkin. 

Hyvät yöt!

-Anne-

kuvat alla olevista osoitteista...
http://www.unelmientalojakoti.fi/jutut/suomen-viihtyisin-olohuone-on-loytynyt
http://sisustajantaivaassa.blogspot.fi/2011_02_01_archive.html
http://pikkuelsa.blogspot.fi/2011/04/kevat-puodissa.html
http://pohojalaistalo.blogspot.fi/2013/09/loytoja.html

http://myvalentinos.blogspot.fi/2011_03_05_archive.html

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288335491519.html
http://www.iltalehti.fi/mokkiextra/2013052117043963_mo.shtml

http://yle.fi/uutiset/jarvimaisema_edelleen_valttia_suomen_markkinoinnissa/5854151


12 kommenttia:

  1. Kyllä joskus ottaa päähän ihan kaikki mutta ei oikein tiedä mistä se johtuu... PMS? Unelmia pitää olla, ei muuten jaksa. Toivottavasti sun unelma puodista toteutuu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta. En minäkään tiedä mistä ne kenkkupäivät johtuu, kait siihen on montakin syytä. :D

      Poista
  2. Todellakin, toivotaan että unelmasi toteutuu, se kyllä kuulostaa niiiin ihanalta! <3
    Äläkä hättäile, kaikilla on joskus känkkäränkkäpäiviä, myös aikuisilla :-)

    VastaaPoista
  3. Voi niin tuttua nuo känkkis-päivät. Ensin myrskyää ja sitten jo vähän hävettääkin, kun on turhaan tuiskinut ilman mitään syytä. Mulla alakaa olla känkkis tmän kauhian tauin takia, eilen oli jo aatellu että tännään töihin,mutta katin kontit! Sen verran otti parantuminen takapakkia, ettei vielä uskalla...iltatähen kanssa vielä sairastellaan, seki raukka on ollu 2 viikkua koulusta pois. Ukkokulta onneksi sai virmansa auki.
    Hienosti oot pujottanu painua, taitaa olla nyt semmonen henkisen taiston vaihe menossa.
    Ookko aatellu kuin pitkälle sitä puotia...mullaki on jälleenmyyjiä, ala aluksi sellaseksi, riski on pienempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ihan samalla lailla käy mullekin ja ku ei oikeen itekkään tiiä mikä kenkuttaa ja silti pittää toiselle kenkkuilla. :D
      Onhan mulla monenlaistakin ajatusta puodista, mutta pittää ensin ite sisäistää pari muuttujaa... :D

      Poista
  4. Nyt on kuule niin, että alat viedä eteenpäin tuota puotiasiaa!!!
    Hih...huomaat varmaan, että opettelen elämään tässä ja nyt..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kannustuksesta!
      Uskon, että se joskus toteutuu, ainakin jollain lailla.

      Poista
  5. Välillä pitää ollakin känkkis päiviä, no hätä!!!! Niin on täällläkin toisinaan;)
    Käväsepäs blogissani katsomassa, siellä on sinulle jotain!
    Toivottavasti haave toeteutuu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Hyvä, että niitä on muillakin, lohduttavaa.
      Minäpä käyn, kiitos!

      Poista
  6. Mulla oli just tänään tuollainen kenkku päivä. Olen kans pari yötä nukkunut tosi huonosti...Tsemppiä sulle! Toivottavasti tänään oli jo parempi päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kenkkuilut jäi yhteen päivään. :D
      Hyvä, että muillakin on.

      Poista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!