Haaveilua

Ulkona sataa ja on pimeää, takassa on tuli ja minä haaveilen!
Eikös se ole ihan oikein. :)

Minulla oli tässä muuan ilta mielettömän paljon ideoita, että olen taas saanut kotona kuulla "siellä on taas joku video päällä..." (töllö päällä)...
Niitä ideoita vaan tulee, eihän niitä toki kaikkia toteuteta, ehkä parhaimmat. :)

Minulla on nyt haave, että pääsisimme taas joskus käymään Thaimaan lämmössä... En osaa haaveilla muusta, koska en ole käynyt kuin kerran Thaimaassa. Espanjakin olisi tosi kiva ja miksei Turkkikin... Australiaan haluaisin myös...

Mutta, tässä vähän lomafiilistelyä teillekin syysloman kunniaksi näin kuvan muodossa.


Tämä kuva on Koh Samet-saarelta. Eikö olekin rentouttavan näköistä. Melkein kuulen korvissani kaikki äänet ja tunnen lämmön, kun katsonkaan tätä kuvaa...
Olen laittanut tämän kuvan tietokoneen näytölle. Aina kun avaan koneen, voin fiilistellä auringon lämmössä. :)

Minä olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi kehitellä mielessään mielikuvia ja fiilistellä eri tunnetiloilla. Niistä tulee uskomattoman hyvä olo!
Minä fiilistelen usein kesällä laittamalla vain silmät kiinni ja kuuntelemalla ulkona erilaisia luonnon ääniä ja tuoksuttelemalla tuoksuja.

Joskus minulle tulee jostain sielujen sopukoista mieleen joku tuoksu, mikä antaa taas jonkin mielikuvan. Esimerkiksi tunnen joskus nenässäni aivan selvästi, miltä mummulan leipäkaapissa tuoksui.
Eikö ole aika ihana, että voi muistella jotain mukavia asioita näin. :)

Ihania hetkiä myös Sinulle!

-Anne-

Kommentit

Suositut tekstit