Joulumielellä...

Vaan olipa kyllä ihana piristys tämä lumentulo! Tokikaan teille en sitä tarvitsisi, mutta pihoja koristamaan ja tuomaan valoa.

Innostuin napsimaan taas pieniä helmiä kodistamme tällä kertaa ulkoapäin.


Jokohan niitä tonttuja näkyy?


Villa Emma takapihalta


Tieltä päin...


ja edestä...



Ja Callehan meillä nauttii ensilumesta!

Laitan vielä tähän loppuun, että tuleekohan kenellekään muulle sellaista "luomisen tuskaa?" Minulla on aivan kuin "pakkomielle" tämä tavaroiden siirtely ja somistaminen. Minulle vaan tulee ideoita ja minun kertakaikkiaan pakko alkaa tekemään "luomistyö" valmiiksi. Joskus minua ihan väsyttää aloittaa aina kaikki alusta ja joskus kesken luomisen ideat loppuvat, mutta sitten taas istun vähän aikaa ja hommat jatkuvat. Toisinaan se tuntuu aika raskaaltakin...

Mutta, lopussa on aina hirmu hyvä mieli!

Ja vaikka olisin kuinka huonolla tuulella, niin kun alan sijoittamaan tavaroita uusille paikoilleen, tulen aina siitä niin hyvälle tuulelle ja paha mieli on poissa.

Ehkä minussa on taiteilijanvikaa myös siinä, että aamusta en lähde käyntiin luomistöissä, mutta mitä myöhäisemmäksi iltaa mennään, sen enemmän ideoita tulee. Tälläkin viikolla, kun on pitänyt alkaa nukkumaan, minulla olisi virtaa ja ideoita niin paljon, että voisin aivan hyvin tehdä hommia aamuyön tunneille saakka... Eikös ne taiteilijat yleensä ole vähän sellaisia... :)

Taiteellisia ja tunteellisia hetkiä, Sinulle!

-Anne-

2 kommenttia:

  1. Jos kesällä on kaunista, niin kyllä on talvellakin :) Ihania kuvia! T:Jonna

    VastaaPoista


  2. Kiitos Jonna! Innostuin taas äsken ottamaan vähän samoja kuvia aurinkoisessa säässä. Pitäisi hommata oikein kunnon kamera. :)
    Olen saanut jo monta ideaa joulukortteja varten tästä valokuvauksesta... :)

    -Anne-

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!