Pyhäpäivän somistuksia

Ja sitten iloisempiin asioihin. :)
Pyhäpäivä vaikka on ollutkin, olen taas purkanut ajatuksiani ja osittain ehkä ikävää ja kaipaustakin taas tähän sisustamiseen ja somistamiseen...

Olen koko ajan yrittänyt muokata tätä uutta kotiamme enemmän vanhan ajan kodin näköiseksi ja enemmän meidän näköiseksi... ehkä se on taas sitä hitusen.
Vanha 50-luvun senkki sai kantaakseen lahjaksi saamamme lyhdyn, narsissikimpun, Serafiinin lasiastian sekä narukerän... löysin tätä ihanaa narua sopuhintaan Tiimarista.
Ovia koristavat pienet sydämet, niin ikään Tiimarista.


Narsissit ovat ehdottamasti lempikukkiani. Kestävät kauniina pitkään, ovat hentoisia ja niin värikkäitä.



Eikö olekin söpön näköistä!


Muistattekos tämän olohuoneessa olevan Sara-kaapin?
Mietin kerran, että voisikohan kaappia tuunata jotenkin vielä vanhemman näköiseksi ja joskus olen jostain lukenut, että kun kaapin takaseinän peittää tapetilla, tulevat astiat paremmin esille.
Pakkohan minun sitä oli kokeilla, kun ideana se vaikutti niin kivalta.
Ja tässä lopputulos!






 Minusta tästä tuli oikein "karamelli!"
Tapetti on samaa kuin seinällä, paksua tapettia. Tapetin kiinnitin maalarin teipeillä (teipit kaksinkerroin kiinnityskohtiin) ja hyllyt paikalleen.
Pitsinauha on kangaskaupasta, niin ikään kiinnitetty myös kirkkaalla teipillä samalla tavoin. Yksinkertaisella tavalla kaapista sai edullisesti uuden näköisen ja nyt se on juuri niin vanhanajan näköinen kuin sitä mielessä ajattelinkin. 
Oveen vielä Tiimarista ostettu pieni sydän.
 Ai niin ja vähensin myös muutaman astian ja järjestin loput uudestaan, joten tulipa ihana! :)



Juttelin tässä viikolla erään sisustusliikkeen omistajan kanssa ja hän sanoi minusta hienon lauseen; " Tee kodistasi juuri sellainen kuin haluat, älä tuijota sisustuslehtiä ja niiden kuvia." Tätä minä olen yrittänyt toteuttaa... :) Joskus toisia blogeja lukiessani olen miettinyt, että onko meidän koti poikkeava, kun meillä ei ole kaikki valkoista tai sitten oikein räiskyvää vaan kaikkea siltä väliltä.
Olen yrittänyt tehdä kodistamme viihtyisän paikan, missä voi kokea "elämyksiä," tulla hyvälle tuulelle, nauttia ja haaveilla, unelmoida, elää ja olla!
Tee sinäkin niin jos se tuntuu sinusta hyvältä. Elä ja nauti! 


                                          Lauantai-illan huumasta; Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!