Tuntemuksia ja uusia ideoita...

Hei taas!
Olen tehnyt oivalluksia...
Olen miettinyt, mikä ihme minut saa koko ajan siirtelemään tavaroita paikasta toiseen, vaikka aina en edes haluaisikaan, mutta kun ajatus tulee niin se on vaan pakko tehdä, halusi tai ei.

Olen myöskin innostunut tekemään kädentaidontöitä, sellaisia mitä en ole tehnyt vuosiin...
Kutimet ja uusia lankoja on ilmestynyt lankakoriin, huomenna menen akvarellikurssille.
Olen maalannut joskus monta vuotta sitten, mutta viime vuosina ideoita ja ajatuksia asioille ei vain ole ollut, tai en ole jaksanut.

Olen löytänyt selityksen tälle kaikelle tai oikeastaan se oli mieheni, joka sanoi sen ääneen. Minä olin vain pohtinut. Minulla on ollut elämässä niin paljon hektisyyttä ja erergiaa vieviä asioita, että en ole kyennyt ajattelemaan tällaisia asioita. Kaipaan myös ihan selkeästi jonkin verran sitä "vauhtia" mitä elämässä on ollut ja siksi puran sitä "käyttämätöntä" energiaa nyt kaikkeen täällä kotona.

Toisaalta se on ihan hyvä asia ja yritän myös nauttia siitä! :)

Löysin eilen uuden tavan purkaa näitä päähän tulevia ideoita.


Piirsin asian paperille. Työ ei ole kuvauksellisesti kaunis, mutta ideat piirtyivät kuitenkin ymmärrettävästi paperille. Näin minun on "helpompi" tarkastella ideaa kauempaa, enkä koe sitä välttämättä niin raskaaksi. Idea voi muuttaa muotoaan tai ehkä voin nähdä siinä erilaisia asioita, kun piirrän sen ensiksi paperille.

Etsin myös akvarellimaalausta varten kaksi kuvaa, joista aion tehdä taulut. Huomenna mietin, kummasta aloitan. :)


Luulen, että ylemmästä. Pidän tällaisista kuvista, missä asiat eivät näy kokonaan. Itse voi miettiä tai kuvitella toisen puolen. 

Muistakaahan osallistua arvontaan!

Idearikkaampana, Anne


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!