Uusinta-arvonta

Hei taas!
Eikö olekin ikävän pimeää tuolla ulkona ja mielikin voi olla alavireinen.
Arvaatkaapas mitä minä olen keksinyt tähän kaamokseen... :)

-Otin kuvia silloin muutamana lumisena päivänä, joihin voin palata aina uudelleen ja uudelleen.
-Voin polttaa enemmän kynttilöitä ja juoda glögiä... herkutella pipareilla ja Aura-juustolla...
-Nauttia sisällä lämpimästä ja laittaa vaikka tulen takkaan tai mennä saunan lämpöön... tosin puut pitää hakea ensin valosan aikaan ulkoa...

Aina voi keksiä jotain pientä ilon aihetta... Hei! Ja ainahan voi sisustella ja ideoida!

Mutta, nyt itse asiaan. Arvontapalkinnon voitti Minttu 47, mutta hänestä ei ole kuulunut mitään joten kranssi arvotaan uudelleen!

Huom!
Mukana ovat kaikki jo osallistuneet sekä uudet osallistujat!
Eli kuka olet jo nimesi laittanut, sinun ei tarvitse osallistua enää uudelleen ellet halua parantaa mahdollisuuksiasi.

Arvonta päättyy tämän viikon sunnuntai-iltaan klo 21.00

Onnea arvontaan!



P.S. Ne ketkä eivät tiedä arvonnan sääntöjä, tässä vielä uusintana...


Säännöt ovat yksinkertaiset:
Yksi arpa= kommentointi tähän postaukseen
Kaksi arpaa= kommentoinnin lisäksi saat toisen arvan, jos olet blogini rekisteröitynyt lukija tai  liityt lukijakseni...
Kolme arpaa= edellisten lisäksi linkität arvontani blogiisi kera alla olevan kuvan.


Ilmoitathan kommentointilaatikossa monellako arvalla olet mukana ja millä näistä arvoista.
Myös anonyymit voivat osallistua lähettämällä minulle sähköpostia villaemmassa@gmail.com.
(Huomatkaa osoitteessa pisteet gmail ja com jälkeen. Eivät jostain syystä näy tässä fontissa.)



Jos joku ihmettelee, miten tänne kirjoitetaan...

-Mene kommentit-kohtaan
-Kirjoita kommenttilaatikkoon
-Anonyymit voivat valita kohdan "nimetön"
-Julkaise
-Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet ja numerot

-Anne-



Kommentit

  1. Voi ei, olen lähettänyt 1.11. Sinulle sähköpostia, että olen kovin iloinen, kun olen voittanut nimimerkillä Minttu47 blogisi arvonnassa! Lähetin nyt saman viestin uudelleen. Eikö ensimmäinen posti ole tullut perille?? Minulle ei ainakaan tullut sähköpostiin mitään virheviestiä, että posti ei olisi mennyt perille (koitin ohjeidesi mukaan myös com-sanan jälkeen pisteen, mutta siitä tuli virheviesti). Olin niin kovin iloinen, että voitin juuri meille sopivan, ihanan kranssin. Ei kai voitto nyt mennyt sivu suun tekniikkavirheiden (?) takia?!! Katsoisitko sähköpostistasi, tuliko viesti nyt perille? Pahoittelut, etten varmistanut heti arvonnan jälkeen tämän blogin kautta, että olen lähettänyt Sinulle sähköpostia.

    VastaaPoista
  2. Varmistaisin vielä onko tuo sähköpostiosoitteen eka kirjain pieni vai iso v... Molemmilla vaihtoehdoilla olen lähettänyt sähköpostin. Kummastakaan ei tullut virheviestiä, se tuli ainoastaan kun laitoin com-sanan jälkeen pisteen. Minttu47

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit