Hmm... olen tässä miettinyt...

Niin, olen tässä miettinyt, että miten on mahdollista, että tämä mielestäni kaunis sisustus ja arjen ihanuus-blogista löytyy yhteyksiä myös vähäpukeisten naisten sivustolle...

Ihan heti ei nyt kyllä ratkea tämä arvoitus... katsoin tuolta omista "viittaavat sivustot" kohdasta, että mitäs sivuja nämä nyt onkaan ja minkä kautta sivuilleni eksytään...

Onkohan muilla samoja kokemuksia?

Niin, minullahan ei täällä sivuilla ole kyllä mitään edes asiaan viittavaa... harmillista sinänsä, tuo viittaus...

Osaisiko joku neuvoa, mitä kannattaisi tehdä?

            -Anne-

4 kommenttia:

  1. pöh...empä ole edes katsonut....pitääpä heti tutkia asia!

    VastaaPoista
  2. Siis tänään kattoin..kaameita kuvia!!! En ymmärrä! Onkohan se jokin virus koska ...HYI!! siis pikasen mua oksetti millai mä olen liitetty.. Ihmeellinen tää netti maailma..mut HYVÄ ;) jos sullakin!

    VastaaPoista
  3. Laitoin Gmailin kautta kysymyksen noista sivuista ja sieltä joku Matti vastasi näin:
    "Oikeasti ei ole, se on pelkkää referer-spämmiä , näkyy pelkästään sinulle
    Blogger Tilastoissa / Liikenteen lähteet. Älä availe niitä linkkejä."

    Samoin luin jostain sivulta myös, missä oli kysymyksiä kyseisistä sivuista. Että, jospa ne ei sitten kuitenkaan liittyisi mitenkään. Jostain luin, että blogi on hakkeroitu, mutta en tiedä siitäkään sitten sen enempää... Sen huomasin, että kaikissa niissä kuvissa, mitä katsoin oli paikkakuntana yksi lähipaikkakunta ja en tod. usko, että ne kuvat sieltä edes olivat... ARGH! Ärsyttää!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!