Oloa ja onnen huumaa...

Heipparallaa!

Mieleni tekisi laittaa tuohon alkuun, että TYLSÄ PÄIVITYS...
Ei ole oikein mitään inspiroivaa kerrottavaa... :D

Viime päivät ovat menneet töissä ja muun ajan oikeastaan vaan olla öllistellyt. No, tähänhän olen tietenkin pyrkinytkin, mutta...

Toivottavasti en ole ainoa, joka tuntee samanlaisia pistoja sydämessään...
 Kun olen vain ollut, niin näen koko ajan silmissäni mitä kaikkea täällä pitäisi tehdä. Keittiönpöytä pursuaa tavaraa, astiat eivät puhdistu kunnolla koneessa, sohvan peite röllöttää huonosti, hyllyltä näkyy pölyä, päiväpeitto ei ole sängyssä, vaatekaapit on sekaisin ( ja sitä paitsi siellä on paljon liian pieniä vaatteita), puntarille en ole viitsinyt vaivautua. Tiedän vastauksen jo muutenkin valmiiksi. 

Mutta... mitä kaikkea olen silti saanut tilalle. 
Olen mennyt monena iltana ajoissa nukkumaan, olen ollut pirteämpi sen suhteen, olen kuitenkin aika sinut kilojen kanssa. Ehkä vaan teen itse siitä ongelman, ei muut. 
Olen käynyt katsomassa hulvattoman Luokkakokous-elokuvan ja siitä on riittänyt iloa moneksi päiväksi.

Calle A. on pari kertaa muistuttanut olemassa olostaan pissaamalla pitkin kodarin lattiaa hiekkalaatikon viereen. Hetken jo mietin, että onko jotain sairautta... No, sairaus paljastui kaiketi tylsyydeksi ja mielenosoitukseksi... Nyt on nekin sotkut saatu siivottua ja Calle A:kin on ollut tyytyväisempi... :D


Mutta, edessä odottaa hulvaton piristysreissu ihanaisten naisten kera, joten kotityöt saavat vielä odottaa... Eiväthän ne onneksi täältä mihinkään karkaa, eikä niitä tarvitse mukaankaan ottaa. ;)


Lopuksi vielä keväinen piristys olohuoneemme pöydältä... 

Kukkiin en kyllästy koskaan!


Ihanaista viikkua teillekin ja muistakaahan tekin välillä rötväillä... Kotitöistä huolimatta! ♥



11 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Rötväily tekee hyvää välillä:)
    Luokkakokous elokuvaa mekin ollaan aiottu mennä kattomaan.

    Kukat piristävät aina;)
    Mukavaa viikkoa sullekin Anne<3
    Meillä täällä satelee lunta!

    VastaaPoista
  3. Tylsää on täällä mulla 6vk koipi kipsissä...että rötväiltyä tulee :D..Mukavaa viikkoa sinnekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi! Täytyykin käydä piristämässä sinua blogissasi! :)

      Poista
  4. Voi sitä teidän Callea! Kyllähän ne kissatki keksii kujeita :) Luokkakokous pitäis kyllä nähä :) VAlkoiset ruusut ovat kyllä ihquja:) Ihanaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanoppa muuta!
      Meidän Callelta ei ideat lopu. :D

      Poista
  5. Välillä täytyy hölläillä ja itsekin olen tuohon joutunut opettelemaan ja nyt olenkin todennut että jos välillä hölläilee niin ei ne kotityöt mihinkään häviä kyllä ne odottaa vaikka viikon :) Kauniita ruusuja <3 Aurinkoista viikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan saman olen huomannut, ehtiihän sitä huomennakin. ;)

      Poista
  6. Love those flowers!

    adoorablee.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!