Piristäviä kuvia

Eilen illalla otin vähän piristäviä kuvia katseltavaksi. Meinaa tämä yskä ja flunssa viedä kaikki voimat. No, onneksi ei ole kuumetta, että jaksaa istua jalat suorana ja surffata täällä toisten blogeja kurkkimassa. Eikä kenellekään tarvitse puhuakaan, kun ei ole muita kotona. Jotain positiivista.

Onneksi on keksitty pelit ja vehkeet, että voi katsoa ohjelmia vaikka sängystä käsin. Suurin suosikkini tällä hetkellä on Adoptoidut. Jotenkin vaan olen aina tykännyt vanhojen asioiden etsimisestä... ihan niinkuin kadonneetkin... Itsekin olen vähän harrastanut suvun ihmisten etsimisiä, toistaiseksi tuloksetta.


Aikaisempaan postaukseeni täytyy korjata tuosta heräteoston kohdalta, että kyllä minäkin sellaisia teen. Ostot ovat kuitenkin sellaisia, että saatan ostaa yhtäkkiä ja ennalta suunnittelematta, mutta en koskaan osta sellaista mikä ei kotona tulisi johonkin käyttöön. Kaapin perukoille en osta. :)

Nykyään puntaroin hyvinkin tarkkaan, tarvitsenko sitä oikeasti ja tuleeko käytettyä. Jonkin aikaa saatan kuljetella tavaroita ostoskärryssä, kunnes jätän ne kuitenkin kauppaan.Toisinaan ostaminen on hyvinkin vaikeaa, toisinaan kärryyn tarttuu helpostikin tavaraa. Siinähän se on, ostamisen suola. ♥



Alemmassa kuvassa on PartyLiten kynttiläsomiste. Aikoinaan minulla oli näitä somisteita paljonkin. Mutta, viime vuosina olen myynyt lähes kaikki muut somisteet. Mutta...kynttilöitä minulla on. Ne ovat ehkä heikkouteni. Ostan aina eri tuoksuisia tuikkivia ja tiedän, ne ovat arvokkaita ja ja... jonkun mielestä ylihinnoiteltuja. Tiedän. 
Mutta, ne ovat minulle niitä pieniä arjen ylellisyyksiä ja niitä sytytellään lyhtyihin, pöydälle ja saunaan silloin kun on sellainen hyvänolon fiilis.

Minulle ihanat tuoksut ja äänet ovat aina merkinneet paljon. Siksi olen myös ostanut kotiimme erilaisia suihkutettavia huonetuoksuja. Viimeisimpänä Pentikin ruusuntuoksuinen huonetuoksu.
En pidä "jatkuvasta" tuoksusta vaan haluan suihkattaa tuoksua silloin kun siltä tuntuu tai mielestäni on tarve. 

♥ Elämässä pitää olla tällaisia pieniä ylellisyyksiä. ♥



Jos ei kukkia olisi, pitäisin varmaan kynttilöitä ympärivuoden palamassa. 

Onko sinulla tällaisia "koukuttavia" asioita?


Peeäs, jos haluat päästä mukaan mieleni "äänimaailmaan" kokeile seuraavia linkkejä.


Itse käytän näitä musiikkeja paljon taustana ihan vain oleillessa, siivotessa, jotain tarkkaa vaativassa työssä jne... Ne toimivat aina!


Rentouttavia hetkiä, Sinulle! ♥




4 kommenttia:

  1. Mikä on tämä ihana kynttilälyhty, jossa on puita? Tosi nätti! Pikaista paranemista ja leppoisaa iltaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on PartyLiten somisten Lumottu Metsämaa. Olen saanut sen tupaantuliaislahjaksi. Se on siitä upea, että kynttilän väriä vaihtamalla saa somisteenkin muuttumaan sen väriseksi. Tuossa minulla on turkoosi kynttilä, niin ei oikein näy. Joskus olen laittanut sisälle pinkin lasisomisteen ja kynttilän sinne, sitten somiste on upean vaaleanpunainen.

      Löytyy PartyLiten sivuilta.

      Poista
  2. Kauniita kuvia ja tunnelmia <3 kyllä ne taitavat kynttilät olla, jotka koukuttavat kaikkein eniten. Niitä tulee ostettua tämän tästä ja poltettua ympäri vuoden. Myöskään kauniita lautasliinoja en voi vastustaa! Mukavaa lauantai-iltaa sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, no lautasliinoja on paljon meilläkin!.:)

      Poista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!