Haaveita vain...

Tämä päivä on kyllä mennyt "Punaiselle Ristille" mieheni sanoin... tai eihän ole mittään sanonut, mutta itsestä tuntuu siltä. Aamulla kyllä nousin aikaisin ylös, mutta nämä minun vapaapäivät on kyllä AINA tällaisia! Kun on aikaa, niin en sitä vähästäkkään saa tehtyä. Kun on hoppua ja olen vuorotöissä, niin johan tapahtuu!

No, olen minä tänään sentään tehnyt kouluhommia ja siinä samalla ihmetellyt elämän ihmeellisyyksiä. Testaillut Tallinnasta ostamaa pippurilaastaria jumittavaan hartiaan (auttaa muuten...) ja miettinyt sisustuksellisia asioita pääni puhki!

Minulla on idea, mutta en oikein tiedä miten lähtisin sitä toteuttamaan.
Olen ajatellut, että jos järjestäisin tällä paikkakunnalla sellaisen sisustuspäivän.
Vähän kirppistyyliin, mutta myytävät saisivat olla vain sisustukseen tms. liittyviä, ei siis vaatteita, leluja...

Minulla itsellä olisi monenlaista myytävää kohtuuhintaan tottakai, mattoja, verhoja, liinoja, somisteita, koriste-esineitä, astioita, kuppia ja kippoa, rasioita, kukkaruukkuja... siinäpä nyt ainakin alkuun...
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kun kirppiksellä myy jotain käytettyä, pitää hinnankin olla kohdallaan. Nykyään saa ale-koreista ja muutenkin kaikenlaista kivaa pikkuhintaan, että täytyy aina muistaa se käytetyn tavaran hinta pitää kohtuullisena. Sellaisena, millä hinnalla itsekin ostaisin.
Antiikkihan on tietenkin sitten aivan erikseen.

Mietin, että tilaisuuteen voisivat tulla myymään tuotteitaan myös esim. PartyLite-edustaja ja muita sisustukseen liittyviä edustajia. Jotkut voisivat tehdä itse omia tuotteita myyntiin näppärin käsin, sellaisiakin tältä kylältä löytyy. Voisihan mukana olla myös sisustusalan edustaja, jolta voisi kysyä vinkkejä omiin sisustuksellisiin ongelmiinsa.

Tällä kylällä ei ole mitään sisustusliikettä. Toki meidän laadukas kukkakauppa, mistä löytyy myös aivan ihastuttavia lahjatavaroita, mutta ei varsinaista sisustusliikettä.Liikkeet ovat 30km päässä ja sitä kauempana.

Tänään tuli uusia Serafiini-tuotteitakin. Teen niistä jotain asetelmia ja otan sitten kuvia. Laitan kuvia sitten myös teidänkin ihasteltavaksi. Ehkä jo huomenna. :)
Pidän sisustamisesta edelleenkin valtavasti, vaikka välillä sillä saralla onkin rauhallisempaa.

 Tuo meidän makuuhuone tuottaa minulle nyt kovasti päänvaivaa...Joko sänky tai seinä on nyt vääränvärinen, mutta yritän keksiä nyt siihenkin jonkin kompromissin. Seinän väriä en halua muuttaa, koska sen alunperin halusinkin ja sänky nyt vaan on. Siihen olisi ehdottomasti ostettava uudet patjat, nukkumismukavuus alkaa olla jo rajoilla... ollut jo pitkään.
Täytyy kokeilla räväyttää siihen jokin shokkiväri, josko sitten sänky hukkuisi kaiken muun sekaan :D
Sänky itsessään on kaunis ja pidän siitä, mutta nyt tuon seinänvärin kanssa se ei ole paras mahdollinen...


P.S. Jos siellä on samanlaisia kiukunpuuskia, niin katsoppas seuraava sisustusohjelma, niin alkaa suupieliä nykimään!

http://www.youtube.com/watch?v=hRRv4UuK_eA

2 kommenttia:

  1. Minulla on kovasti ajatuksia mielessä kun vain saisi ne vielä kasattua järkevään muotoon... siis sisustuspäivää ajatellen. :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!