Lahja ystävältä


Sain viime viikolla Matkahuollosta viestin, että pakettisi on saapunut... mietin tovin, etten ole kyllä mitään tilannut, mutta olinhan toki utelias ja lähdin asiaa selvittämään. Siellähän minua odotti iloinen yllätys!
Lapsuuden aikainen ystäväni oli laittanut minulle paketin ja siinä samassa muistin Facebookissa olleen joskus alkuvuodesta olleen tällaisen jutun:

Osallistun luovuuteen kannustavaan haasteeseen. Lupaan valmistaa jotain omatekemää viidelle ensimmäiselle kommentoijalle. Kommentoijan tulee kopioida tämä omalle seinälleen ja lupautua tekemään samoin. Siis, käsityö, lahja, taideteos tai jotain muuta mielenkiintoista, mutta itse tehtyä. Toimitus ystävälle vuoden 2013 aikana henkilökohtaisesti tai postilla. Lähdetkö mukaan?

Huomasin sitten tässä, että en olekaan linkittänyt sitä omalle sivustolla, mutta siellä se nyt on. :) 
Olin niin iloinen tästä saamastani lahjasta, että päätin heti laittaa hyvän kiertämään! Olen aloittanut jo muutamia pieniä töitä ja osa on jo valmiinakin! :) Niistä myöhemmin lisää.

Sain ystävältäni Sannalta erittäin käytännöllisen pinkin laukun, missä voi kuljettaa mitä vain. Tämä on kuin tehty minun eväslaukuksi, nyt kun olen töihin eväitä kuljettanut. Ja katsokaapa noita söpöjä pannulappuja! Eikö olekin ihanan keväiset värit!
Kiitos Sanna!
Paketissa oli myös itse tehty kortti, mutta sen unohdin kuvata tässä innostuksessa.




Idea on kyllä mainio ja ainakin minun puolesta vapaasti jaettavissa!
Laitetaan hyvä kiertämään!

Hyvän mielen päivää Kaikille Ystäville!

-Anne-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!