Elämässä kiinni

Pirtsakkaa päivää!
Reippailu jatkuu ja tässä välillä tulleet lössöt ja ylimääräiset nesteet (1-2kg vaihtuen päivästä) ovat taakse jäänyttä elämää ja näillä mennään taas!
Vuorotyön omat hyvät puolensa on siinä, että viikollakin on vapaata ja minulla nyt ruhtinaalliset 2 päivää!
Se tuntuu luksukselta.

Minähän sain tosiaan sillä Jutan Superdieetillä 6 viikossa 5,8kg pois, mikä tuntuu aivan superhienolta!! Itse noudatin vain ruokavalio-ohjeita ja lopussa söin vähän muutakin, että vatsa tottuisi reissueväisiin... Ystävänpäiväreissun jälkeen oli armoton närästys ja ahistus ja sitten mentiin ylä- ja alamäkeä... taisi siinä mennä muutama laku, sipsi ja karkkipussikin... mutta, nyt ei tunnu missään! Huikeeta, että kyllä sitä pystyy palamaan ruotuun, kun vain haluaa ja tekee itse jotain asialle. :)


Nyt olen noudattanut taas ruokavaliota muutaman päivään, lisäksi olen syönyt kuitenkin muutaman voileivän ja joskus jotain muutakin. Mutta, sen rajan olen pitänyt, että kahvin voi juoda ilman lisukkeita, eikä niitä tarvitse napsia ohimennenkään... ei muuten ole kovin vaikeaa, kun vain päättää. :)

Aamulla reippailin itseni puntille ja illalla sählyyn, jos on muita tulijoita. :)
Huomen aamuna puntteilu kutsuu taas klo 8.00 kera mukavan ystävän. 

Nyt voin sanoa, että HYVIN MENEE! 


Viime yön aikana meille oli tullunna taas vähän lunta... Eilen kävin jo tennareilla töissä. :D



Mutta, oo sääki nyt reipas- äläkä anna lumen masentaa!
Käy ostamassa kevätkukkia, niinku määki tein! :)

IHANAA PÄIVÄÄ, MURUT!

-Anne-

8 kommenttia:

  1. Lunta on täälläkin....:)
    Minulla meinaa lähteneet kilot väkisin tulla takaisin...mutta ei syyttä....herkkuja on vaan niin vaikea ollut taas vastustaa.

    VastaaPoista
  2. Kylläpäs olet ollut reipas! Kun saisi täälläkin tuon reippailuvaihteen päälle...
    Ihanaa alkanutta viikkoa :)

    VastaaPoista
  3. Olet kyllä ihanan reipas Anne!!!!
    Ihanaa päivää sinulle<3

    VastaaPoista
  4. Täälläkin satoi yöllä lunta mut ei kai se tohon jäädä vaan meinaa... Tuskin, kun lämpöasteita sentään luvattu. Oot ollut superreipas taasen, nostaisin hattua jos mulla olis sellanen.:)

    VastaaPoista
  5. Voi sinua touhukasta! Mutta kerrompas tässä nyt kaikille, että olen nähnyt Annen ihan livenä viime viikolla ja kylläpäs muutos oli suuri!! Mukavaa sählyä ja punttia!!

    VastaaPoista
  6. Ihana asenne :) muuten mulla ois sulle vinkkejä yövuoron ruokailuun ! Sillä tavalla aineenvaihdunta ei nii pahasti tökkää sen jälkeen ! Jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, Henriikka! Minulla alkaakin yövuorot taas muutaman viikon päästä, mutta eivät ihan vielä... palaanpa lähempänä asiaan. :)

      Poista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!