Tähdet tähdet...

Huomenta ihanuudet!
Aamuhan on toki jo pitkällä, mutta minä olen vielä haaveilemassa...

Eilen allekirjoitin Valviralle papereita, että täällä nyt ois papereita vaille valmis hoituri- saapi lisätä listalle. :)

Juhlien laitossa menee tämä vapaaviikko ja sitten naatittaan!

Ihanat kakkuideat ovat vieneet mennessään ja onneksi on ystäviä, joilta voi kysyä vinkkiä... kaikkeen.
Samalla juhlimme myös mieheni viime vuoden puolella tapahtunutta valmistumista. 
Vieraita on tulossa kaikenkaikkiaan n.50, osa sunnuntaina. 
Vaikka olemmekin kutsuneet vain lähimmät ja ystävät. 

Kaukaisimmille ystäville tiedoksi, jos lukevat... että kaakkua saapi sitten kun tuutta käymään! :)



Kaikkia pieniä sisustusjuttuja olen tehnyt ja kehitellyt tässä matkan varrella, tässä yksi niistä...
 Tähdet ovat vieneet minut mennessään, kuten tulette myöhemmin huomaamaan. 
Tämän metallilankakorin ostin meidän kukkakaupasta. Eikö olekin söpö!

Mutta, nyt kakkuhommiin!

Mukavaa päivää, ystävät!

Peeäs, olen ollut nyt tosi huono kommentoimaan teidän blogeihin, olen kuitenkin hengessä mukana.


-Anne-



4 kommenttia:

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!