Pikakirjoitusta...

Nyt on pakko hehkuttaa!
Onnenkantamoinen ei ota lannistuakseen,kaikki vaan näyttää alkavan kääntyä ihan hitokseen hyvään suuntaan! :-)

Mainitsenpa nyt muutaman huippuasian;
-Minä ite-olen virkeämpi,aikaan saavampi,ahkera,siisti,huipputyyppi...:-D
-Olen saanut myös pidettyä painon samassa,kapenen entisestään ja alan itekin uskoa sen,koska oikeesti SE NÄKKYY!
-Mulla on uudet juoksulenkkarit,justiinsa omilla pohjallisilla varustettuna ja kulukee kevyesti.
-Sitte mulla on älytön liikuntainspis,olin tänäkin aamuna 7. Puntilla,kaksi tuntia ja heitin vielä pienen kävelylenkin päälle.

-Kotia tullessa tein pikasiivouksen,oikian ruoan tyrniniisselin kera ja aloitin eka päivän uudessa työssä,mikä on huippumesta! :-)
-Eka kertaa elämässäni tunnen olevani arvostetussa ammatissa,mistä vielä maksetaankin ihan hyvin.

-Blogissa on käyny vierailijoita usiamman saan eestä. Huippua! Kiitos siitä kuulu teille!!

Mulla ei ole nyt kuvvaa tähän,kun oon jo pää tyynyllä,eikä tää mun mööpeli ossaa laittaa kaikkia hienouksia,jos ei oo valamiina.

Mutta,aatelkaa semmonen maireen näkönen ilmestys silmienne etteen,se vois olla aika osimoilleen.

Mulla nyt vaan pyyhkii vähän paremmin kun ennen,on se hienoo!

Hitokseen ihanaa unta sulle!

-Mairia Maire-

Kommentit

  1. Upeeta, hyvin menee mutta menkööt! :D Oo vaan maireen näköinen, oot sen ansainnut.

    VastaaPoista
  2. Hienoa Anne, olet minunkin mielestä onnesi ansainnut<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sari! Ihana omistaa näin ihania ystäviä!

      Poista
  3. Voi että kuulostaa niin hyvältä! Ihanaa lukea, kun itsellekin tulee mukava mieli :) Kivaa viikkoa sulle Anne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jaana! Mukava, että sinunkin mieli piristyi. :)
      Mukavaa viikkoa myös sinulle!

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit