Minä-kuvia

Tänään on jo parempi päivä ja päätin kerrankin räpsiä vähän itsestänikin kuvia. Ihan vaan sen vuoksi, että kun olen aina sitä inhonnut, niin yritän opetella siitä tykkäämään... Ja ehkä sen kautta näkisin itseäni ja tätä vartaloani taas vähän eri valosta.

Se mikä huipuinta, on että ruoka ei ole maistunut muutamaan päivään, niin päätin kokeilla tätä saamaani läninkiä... Viime viikollahan tämä jäi olkapäistä kiinni ja olin kuin makkarankuoressa. 

Eihän se nyt tänäänkään solahtanut päälle, mutta huomattavasti paremmin kylläkin!


Ja tällaiseen kesäpäivään sopiva joka tapauksessa. Saahan sitä naisella muotoja olla... vai miten se meni? :D

Minä tykkäisin todella paljon pitää mekkoja, mutta olen mielestäni ollut niihin aina liian iso, pursuava ja milloin mitäkin. Kaikeksi onneksi huomasin tänään, että toisessa polvitaipeessani on suonikohju... tai ainakin sellaiselta se hyvin vahvasti minulta näyttää... Ja minä kun olen aina ajatellut, että eihän ne mulle tuu... Huoh! Se vähän latisti tätä naiseutta, mutta näillä mennään!


Ja sokerina pohjalla... Näinkin voi joskus kuvatessa käydä! :D



Kävin tänään aivan huipussa paikassa... Koulun Kahvissa ja Kipossa! 
Siitä laaja postaus seuraavaksi.

Aurinkoista iltaa, Ihanaiset ja Kaikenkokoiset Naiset!

-Anne-



9 kommenttia:

  1. kuule miulle tuli ekat suonikohjut jo esikon raskausaikaan. voin kertoo, että 19 vuotiaan mielelle ei tehny nannaa. sit aattelin, että onhan se eräänlainen matkamuisto sekin. ei haittaa miuta pätkääkään, eikä luoja kiitos oo häirinny ketään muutakaan.

    naisessa pittää olla jostain mistä kiinni pittää. pääasia kuitennii on, että itellään on hyvä olla.
    just kirjotin viime viikollapostauksen aiheesta ylipaino. kävitkö lukemassa? en nyt muista kommentoitko. siellä on joka tapauksessa miun mietelmiä asiasta vaikka en ole juttua ite kirjottanutkaan.
    mie oon just semmonen väliinputoaja niinko siinä tekstissä mainittiin. pitäs olla joko hitokseen isompi, tahi sit aina sen viis-kymmenen kiloa hoikempi, että ei lekurit naamaansa naputtas tai kattos kulmiensa alta, että no...kyllähän tosta vois vähä ottaa.. :D hehe..

    tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainii ja hyviä kuvia on. oikeen semmosia siun olosia. ja nyt täytyy kyllä sanoa, jotta oot paljon hoikempi mitä oot jutujen puitteissa antanu ymmärtää. elä ressaa..männöö mieli pilalle niinko mummo aina sanoo :D

      Poista
    2. Kiitos huipusta kommentista!!
      Sait minut ihan hymyilemään. Ehkä se onkin juurikin niin, että minun täytyy ottaa itselle kuvia, että ymmärrän etten ole enää niin iso, kuin olen joskus ollut. Vaikka kiloja on vieläkin puntarin mukaan hirveästi niin peilikuva näyttää silti kuitenkin etten minä nyt NIIIIN iso sentään ole. :DD
      Ehkä tämä on sellainen itsensä kamppailemisjuttu, että kun on aina ollut jollain lailla iso, niin ei pysty näkemään omaa hoikistumistaan, vaikka toiset kuinka niin väittää. Vaikka tänään täytyi sanoa, että tänään minä sen näin. :)

      Poista
  2. Kiva kun kuvasit itseäsi :) Muotoja saa ja pitää olla! Kivaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaana! :) Itsensä kuvaaminen on vaan vähän vaikeaa. :) Mukavaa viikonloppua sinullekin!

      Poista
  3. Hyvälle näyttää Anne, samaa mieltä muodoista, niitä pitää olla!!!

    VastaaPoista
  4. Kaunis, naisellinen, ja ennenkaikkea rohkea nainen siellä! :-) Minä en tykkää itse olla kuvissa yhtään, vaikka toisaalta muodoistani tykkäänkin :-) Pitäisi kai itsekin harjoitella :'-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Minna! Sitähän minä yritän olla. ;)

      Poista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!