Huijausta

Minulla on taas SE vaihe menossa... siis hiustenkasvatusvaihe.
Se tulee joka vuosi, aina syksyllä...

Alan nähdä pitkiä hiuksia ja aina vaan kauniimpia ja naisellisempia hiusmalleja... yritän ummistaa silmäni upeilta lyhyiltä leikkauksilta ja linjakkailta malleilta, vaikka toinen silmä niitä yrittää kovasti kurkistella.

Mutta, jos tahtoa on oikein kovasti- olen ajatellut, että ehkä voin siinä onnistua.
Pitäisikin näyttää teille joskus kuva, millainen liinaharja minulla on ollut 6lk... ja siitähän se lyhentyminen tai kasvattaminen, lyheneminen ja... lyheneminen sitten lähtikin.

Nyt olen onnistunut kasvattamaan sekä edestä että takaa. Aina aikaisemmin se tökkäsi siihen, että pidin suorasta otsiksesta, mutta lyhyt malli näytti siinä ihan töpöltä.
 Nyt yritän kasvattaa edestä pitemmäksi ja  olen siinä onnistunutkin...



Tässä ns. arkikampaus, minkä värkkäsin yhtenä päivänä. Lyhyitä hiuksia töröttää vielä sieltä täältä, mutta hyvät aineet, kunnon föönaus ja pitävä lakka takaavat melko hyvän kampauksen.
Tämä tosin on laitettu aika nopeasti, pää alaspäin kuivatellen ja hiuspuuterin avulla kohottaen.

 

Vertauksena vielä vajaa vuosi sitten otettu kuva. Mallihan oli takaa ihan lyhyt.
Hämäystä tässä uudessa on se, että saan hiukset juuri ja juuri pienelle poninhännälle. 
Kaunis kukkakoriste saa hiukset näyttämään paljon pidemmiltä!


Huomiset häät tuovat lisää päänvaivaa hiusten koristeluun, mutta jospas aamulla olisin komiasti tukka tötteröllä menossa juhlia kohti! ;)

Ihanata viikonloppua, Murut ja nauttikaa kynttiläilloista!





Kommentit

  1. Oho, sullahan on jo hyvin kasvanut tukka! Tsemppiä kasvatukseen :) Kivaa iltaa sulle :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä maltti on valttia tossa asiassa ;D Hyvähän tuo kampaus on ja näyttää tosiaan että hiuksesi olisvat pitemmätkin ! Mukavaa juhla viikonloppua sinulle ♥

    VastaaPoista
  3. Mukavaa viikonloppua ja häitä. Minäkin kasvatan...

    VastaaPoista
  4. Mulla kans nyt semmonen vaihe, että mietin jos kasvattais sen verran että just sais kiinni välillä. Mutta ei pitkää mulle enää, talvella leikkasin 40 senttiä ja totesin ettei mulle tosiaankaan sovi pitkät hiukset :)

    VastaaPoista
  5. Hiukset ovat ikuinen ongelma, ainakin minulla ja siitä tuleekin blogini nimi Suortuva :D hah. Koska olisin tyytyväinen? No en tasan koskaan. Minulla on lähes aina ollut pitkä tukka, joskus kokeillut lyhyempää mallia ja aina palannut kiireellä takaisin pitkään, silti näen ympärilläni kauniimpia hiuksia. Olisinpa siis joskus edes tyytyväinen mutta ei huoh.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit