Prinsessa-arvonta uudelleen...

En valitettavasti tavoittanut Prinsessa-sisustustarran voittajaa, joten suoritin arvonnan osallistuneiden kesken uudelleen...

Ja onnetar suosi tällä kertaa seuraavaa!

Yhdellä arvalla mukana, meidän pikku prinsessa saisi tämän seinälleen.. t. Reija


      Lämpimästi Onnea Reijalle ja pikku prinsessalle!



Löysin aiheeseen sopivan hauskan runon.

Päivää vaan taloon,
tässä minä nyt oon!
Olen todellinen prinsessa.
Etsin prinssiä yhtä todellista
ja huoli en rukkasista!

Olen kiertänyt maailman maita,
näin on asian laita
Mutta yksikään aita peittänyt ei
ruohoa vihreämpää.
Mua alkaa jo kyllästyttää!

Että olisiko mahdollista?
Multa loppuu jo prinssien lista!
En etsi rikasta, en etsi kaunista,
etsin prinssiä todellista!

Niin että päivää vaan taloon,
tässä minä nyt oon!
Olen todellinen prinsessa.
Etsin prinssiä yhtä todellista
ja huoli en rukkasista!


   Runo löytyi täältä...  Samalla löysin vähän muutakin Prinsessamaista.


  Kaunista syyspäivää kaikille Prinsessoille!


3 kommenttia:

  1. Onnea arvonnan voitajalle, toivottavasti nyt löytyy prinsessa tarralle omistaja :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos...me jo suunnitellaan et minne laitettas! Prinsessa erittäin tyytyväinen..

    VastaaPoista
  3. Hi, I would like to subscribe for this website to take hottest updates,
    therefore where can i do it please help.

    Here is my weblog; birthday messages

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!