Syksyisiä sisustuksia osa 3; Oleskelukammari

Kaunis kiitos edellisiin postauksiin ja tervetuloa myös uudet lukijat. Te kaikki lämmitätte mieltäni aina aivan hirmuisesti! Mukava on kuulla myös kaupassa ja kylillä " Kyllä minä lue sitä sinun blogiasi, mutta en osaa sinne mittään vastata." Ei se mitään, tiedän että olette siellä. :)

Minulla on ollut nyt monta rautaa tulessa. Mutta, silti olen koko ajan ihmeen rauhallinen. 
Ainoa mitä huomaan tekeväni huomaamatta, on että puren takahampaitani yhteen ja se taas aiheuttaa jumia leukaluihin ja niskaan... Onko muilla tällaisia "huomaamattomia" juttuja, mitä teette?
Peräkamarikirppis/ Syystapahtuma on ollut mielessä ja erilaiset visiot ja lehtijutut ovat vieneet aikaani- mutta, siltikään en ole tuntenut oloani kiireelliseksi tai stressaantuneeksi.

Elämä on oikeastaan aikas ihanaa! :)

Ja niinkuin näette tässä alakuvassa, mikä harmonia meillä vallitsee!


Tämä huone on tässä asumisen aikana kokenut monenlaisia (joskus tyhmiäkin) muutoksia, mutta katos kaikkee pittää kokkeilla.
Sohva lähti taas olohuoneeseen viime viikolla ja sitä paitsi sen harvan kerran kun tv:tä katsotaan... on sen katsominen paljon mieluisampaa sohvalta kuin nojatuolista. Saapi rötköttää rennosti!


Tämähän oli se oranssi Mummola-huone pari viikkoa sitten... mutta vaikka kuinka yritän sitä väriä laittaa niin aina palaan tähän harmoniaan. :) Niin se vain on!


Olen myös kokeillut, millaista on tehdä kauppaa netissä. Facebookissa olen monenlaisessa ryhmässä ja olen ostanut nyt kankaita, lasipurkkeja ja tämän Arabia-ihanuuden! Eikös se passaakin meille vallan mainiosti! Voisiko sanoa, että kuppi ja tassi tulivat kotiin! :)

Olen myös myynyt verhoja ja päiväpeiton. Kaikki onnistuneesti!


Mitä sinun mielestä "uniikkia" sinä olet joskus hankkinut?

Ihanaista lauantaipäivää, ystävät!

-Anne-

6 kommenttia:

  1. Ihana huone. Oikein minun makuun

    pitää laittaa muistiin tämä blogi
    Terveisin Sirpale

    VastaaPoista
  2. Ihanan viihtyisä huone :) Suloinen lyhty pöydällä :) Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jaana! Lyhty on PartyLiten vanhaa tuotantoa. Anoppini lupasi minulle sen jo eläessään ja nyt se kantaa kaunista muistoa palaessaan vanhojen muistojen keskellä.

      Poista
  3. Kiva huone. Meillä on samanlaiset beiget tuolit! :) P.S. Voitit blogini arvonnassa, onnea! Laitoinkin sulle jo meiliä.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!