Kaunis kiitos!



Ihanaista iltaa teille, Ystävät!



Olen saanut ihan hirmuisen paljon kauniita viestejä, kehuja ja kiitoksia, kannustuksia ja paljon muuta... ja tiedättekö keneltä?

-TEILTÄ! 

KIITOS!



Lämmittää hirmuisesti mieltä lukea näitä viestejä ja kirjoituksia. Onpa tullut muutama tekstiviestikin, missä on kerrottu että blogia luetaan. Ne lämmittävät aina.

Tänään minulla on ollut ns. kotipäivä. Vai olisiko tämä ollut toimistopäivä... Olen istunut pitkästä aikaa ihan rauhassa koneella ja lukenut postauksia ja hoidellut asioita. Miettinyt asioita ihan rauhassa.

Aamulla pistin joulun tuoksuisen kynttilän palamaan ja join glögiä tortun kera.
 Ihan pikkuinen joulu...

Harmimieli sinänsä on, että vanhempieni koiraa ei edelleenkään ole löytynyt ja etsintöjä jatketaan. Se lohduttaa, että vielä ei ole ollut hirmu kovat pakkaset ja koirat voivat kulkea kymmeniä kilometrejä. Siksi onkin vaikeaa ajatella, mistä sitä oikein etsisi jos ei sieltä missä se on kadonnut.
Ihana, kun niin moni on jo huolehtinut asiasta ja auttaa etsinnöissä. Kiitos! 

Mutta,levollisin ajatuksin toivotan teille ihanaa lauantai-iltaa!


Peeäs, olen nykyään melkein pitkähiuksinen. ;)

♥ Anne ♥

Kommentit

  1. Ihana kuva sinusta :) Toivottavasti koira löytyy. Leppoisaa iltaa sulle <3

    VastaaPoista
  2. Ompa hiuksesi vain kasvaneet!
    Toivottavasti vanhempiesi koira löytyy pian!
    Leppoisaa iltaa sulle Anne<3

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti vanhempiesi koira löytyy!
    Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  4. Rentouttavaa lauantai-iltaa! :)

    VastaaPoista
  5. Aitoja, rehellisiä ajatuksia, tunnelmia ja kuvauksia on ilo seurata.... minä ja moni muu tosiaankin olemme mukana "hengessä", vaikka ei aina komentoidakkaan... ainaki minä olen toooosi laiska kirjotteleen tai yleensäkki "somettaan". Iloa ja lämpä loppusyksyn tunnelmiin!

    VastaaPoista
  6. Toivottavasti hauva löytää kotiin! On kyllä hiukset kasvaneet sinulla, kaunis kuva <3 :-)

    VastaaPoista
  7. Oi ei, toivottavasti perheenjäsen löytyisi. Varmasti tuskaista odotella koiraa kotiin. Onnea todellakin on lauhat ilmat.
    Ihanaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  8. kirjoita postaus hiustenpidennyksistäsi :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit