Viherkasveilla sisustamista

Tänään kerron teille tästä omasta kukkainnostuksestani. 
Ainahan minä olen kukista tykännyt, mutta tänä vuonna olen kyllä tainnut ihan hurahtaa näihin.
En kuitenkaan väitä olevani mikään kukkaisneito, kuten kuvasta näkyy. Kukissa on ruskeita laikkuja, osa on vähän kitukasvuisempaa jne.

Paikallisesta kukkakaupasta sain idean, miten kukkia voisi sijoitella ryhmittäin. 


Harmi, kun tässä alemmassa kuvassa näyttää että kukat on ihan töpöjä ja pieniä. Ehkä kuvakulma vääristää. Oikeasti kukat ovat kyllä ihan hienon näköisiä ja näyttäviä. :)


Minulla ei ollut kuin yksi puulaatikko, millä sain nostettua kukkia ylemmäksi. Kukkakaupan ideassa laatikoita oli useampia ja ne olivat ikäänkuin portaittain.

Olen ostanut joskus myös erilaisia kukkaruukkuja, mitkä sain nyt hyvin yhdistettyä toisiinsa.


Puulaatikon alla tilan aikaisemman asukkaan tanssuukengät!






Anopillani oli tapana ostaa aina Juhannukseksi tällainen kukka roikkumaan kamarin ikkunaan. Näyttää siltä, että perinteet jatkuvat... 
Ja minähän en tietenkään muista, mikä on kukan nimi...
Muistatko sinä?



Ja muistatteko ne kerran mainitsemani taimenalut... eipä niistä sen kummempaa... 
Ensi kerralla tiedän, että ne kannattaa laittaa "silmän alle."

Leppoista päivää Sinulle! ♥

Kommentit

  1. Viherkasvit luovat kyllä kovasti viihtyisyyttä ja kodikkuutta, meilläkin niiden määrä lisääntynyt hurjasti! :-)

    VastaaPoista
  2. Viherkasvit ovat taas tosi trendikkäitä, tekisi mieleni minunkin niitä taas pitkästä aikaa lisätä :) oisko tuo kukka karpaattienkello? Minulla on noita kukkapenkissä sinisinä, monivuotisia.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit