On aika hiljaa kiittää. Minun elämäni. ♥


Näihin kauniisiin kuviin on hyvä päättää blogin vuosi 2016.

Vuosi on tuonut tullessaan paljon ihania asioita.
Perheeseemme on tullut yksi mies lisää, 
sama mies on saanut aikaan monenlaista muutosta niin kodissa, isässä kuin äidissäkin.
Meille on tullut ihan erilainen rauha, vaikka toisaalta koko ajan kaikki onkin vähän huiskin haiskin.

Olen oppinut ottamaan asioita rennommin. Ei haittaa, vaikka joku paikka on kesken, levällään tai ihan sekaisin. Päivä on huomennakin. Tai ensi viikolla. Ja ensi vuonna.



Meille on tullut myös piha, terasseja ja paljon kaikenlaista ihanaa. 
Välillä on oltu ihan pihalla.

Vuosi on myös opettanut ja antanut uusia ystäviä. 
Entisistä ystävistäkin on löytynyt uusia ystäviä.
Ympärillämme on paljon iloa ja valoa, monenlaista lämpöä ja tunnetta jaloa.

Minä olen 20 kiloa kevyempi kuin vuosi sitten, mutta en siltikään ole vielä pieni.
Ainakin minulla on suuri sydän. Ja iso ääni.


En ole koskaan ollut näin kauan töistä pois. 
Nyt on ollut aikaa ajatella elämäänsä ja mahdollisuus nähdä asioita eri puolilta. 
Myös sieltä toiselta.

Kaiken kaikkiaan elämä on aika laiffii, niinkuin Matti sanoo. 



Elämä on tuonut mukanaan myös huolta, vastuuta ja rakkauden jakamista.
Edessä on pieni ihminen, jota rakastaa niin kovasti että melkein pakahtuu. 
Joskus rakkaus on niin kovaa, että se melkein pelottaa. 
Elämä on yhtä opettelua. Onnea ja epäonnistumisia, iloa ja joskus suruakin. 
Näin ovat muutkin vanhemmat sanoneet.

Vielä vuosi sitten en tiennyt, miten suuri sydän minulla onkaan vuoden päästä. 
Miten laajalle kädet ulottuvat ja miten kovasti voi toista rakastaa.
Ihan niin paljon, että pelko ilon loppumisesta kulkee käsikädessä.
On niin ihmeellistä, että voiko meillä olla asiat näin hyvin.

Onni rakentuu pienistä murusista ja sellaisia minulla on nyt elämässä ainakin kolme kappaletta. ♥


Toivotan Sinulle rauhaa ja rakkautta ensi vuodelle!
Muista nauttia elämän pienistä muruista,
hioa pienetkin timantit kiiltämään.
Anna itsellesi aikaa olla sellainen kuin olet.
Pysähdy, kuuntele ja mieti. 
Oletko se sinä?





Lämmin kiitos Sinulle, kun olet kulkenut kanssani tämän matkan! ♥
Jatketaan yhteistä polkua myös ensi vuonna.



Rakkaudella, Anne

Kommentit

Suositut tekstit