Ihanat Me&i-vaatteet!

Ovatko Me&i-vaatteet sinulle tuttuja? 
Hyvin pitkällehän ne ovat tuttuja kauniista ja värikkäistä lastenvaatteista.

Olen käynyt nyt muutaman kerran kyseisillä kutsuilla. Aluksi vähän skeptisesti ajatellen... Ovatpa kalliita, en tarvitse lastenvaatteita,ei kuitenkaan löydy minun kokoa... plaah... unohdetaan koko juttu.

Mutta, jokin minua vaan aina veti niille kutsuille uudestaan, kun kuulin että mallistosta löytyy myös vähän rehevämmille naisille vaatteita.

Kesällä ostin elämäni ensimmäisen maximekon ja voitteko kuvitella! Vaikka mekko oli raidallinen ja pitkä, se tekee minusta paljon hoikemman ja pitemmän! Ja se jos mikä on aina parasta. (Mekosta ei ole nyt valitettavasti kuvaa.)

Olen oikeasti aika laiska ostamaan vaatteita ja kaapistani löytyy enemmän kuin pitäisi sellaisia "kivannäköinenmuttaeiniinmukava"-vaatteita. Useimmiten sorrun myös ostamaan halpoja vaatteita, muka nuukailun vuoksi ja vain todetakseni että minulle pesuhullulle ne ei ole tehty kestäväksi...


Nyt omistan Meandi-vaatteita jo 4! Tiedän, vaatteet ovat arvokkaita- mutta annan arvoa sille, että ne ovat OIKEASTI mukavan tuntuisia, miellyttäviä päällä, pehmeitä ja joustavia ja hyvälaatuisia. On tämäkin hullua... miksi tätä pitää perustella, että olen ostanut kalliimpia vaatteita! :D

Kaapistani löytyvät nyt turkoosi-ruskean maximekon lisäksi tämä Waves tunika, (mistä saa myös lyhyen mekon, vetämällä helman alas),  sekä Boyfriend jeansit (mustat ja siniset). 

Meandi-vaatteissa täytyy valita normaalia pienempi koko. Minäkin olin aivan varma, että ne housut ei minulle inahdakkaan! Mutta, kuinka ollakaan niin housuissa kuin muissakin vaatteissa, minulle menee jopa pari numeroa pienempi koko, mikä on tietysti ihan huikeeta! ;)

Ja terveellinen ruokavalio yhdistettynä iloiseen mieleen tuo aina hyvän mielen! 


Oletko sinä ostanut / käyttänyt Meandi-vaatteita?

Peeäs, bloggaus ei ole sponsoroitu... Halusin vain jakaa oman tyytyväisen asiakkaan mielipiteeni! :)
Täyden hinnan olen maksanut kaikista tuotteista ja olen niin iloinen, kun kerrankin löysin itselleni sopivia ja mieluisia vaatteita. :)

Ihanaista päivää, Sulle! 


-Anne-


Kommentit

  1. Ei ole kovin tuttu merkki, enkä tiennytkään että valikoimassa myös aikuisten vaatteita! Kivalta näyttää! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En minäkään ole kauan asiaa tiennyt ja nykyään kuulemma markkinoivat myös vain Naistenvaate-kutsuja! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit