Uusia tuulia kepeämmin

Hei taas! 
Blogissa ehti olla hiljaista kakkupäivityksen jälkeen... melkein minua naurattaa, kun katson nyt tätä kuvaa. Nyt pikaisimmat lukijat arvelevat, että siellä on vaihdettu heti suuntaa ja keveillään nyt... No, voihan sen niinkin ajatella... 
Tiedättekö, minua on puraissut liikuntakärpänen!


Olen alkanut kuntoilemaan hyvän ystäväni kanssa, välillä yhdessä, välillä erikseen. Tarkoituksena on tietysti myös pudottaa painoa, mutta tuoda lähinnä iloista mieltä, positiivista elämänasennetta, keventää oloa kaikin puolin ja mikä parasta, nostaa itsetuntoa kun voi olla ylpeä itsestään!

Minulla ei ole varsinaista liikuntaohjelmaa, mutta pyrin tekemään viikon aikana monenlaista liikuntaa ja yhtenä päivänä muistan myös levätä. 
Tätä on nyt harrastettu parisen viikkoa ja tuloksia on jo näkyvissä!

Puntari ei juurikaan ole heilunut, mutta mittanauha senkin edestä! Voi, olen niiiin ylpeä itsestäni ja lähteneistä monista monista senteistä!
Löysin kaapin perukoilta farkut (ei joustavat), laitoin jalkaan ja kas, tarvitsin myös vyön! Ihan huikeeta!

Ja mikä parasta, olo on mitä mainioin ja nukun paljon paremmin.
En nyt lähde hehkuttamaan mitä kaikkea olen tehnyt, koska tämä ei ole liikuntablogi, mutta sen verran hehkutan, että kyllä sitä ihminen voi ylittää itsensä, jos oikein tahtoo!!

Juoksin eilen 2,5km yhtäsoittoon "tukehtumatta!" Huomioiden, että vauhti ei ollut päätä huimaava, mutta niin me se tehtiin! Hyvä me!!
Lenkin jälkeen menin vielä kahvakuulaan.

Jos sinäkin innostuit ja haluat saada lisäintoa, kerronpa vielä pari vinkkiä mistä minä sain intoa...






Iloa päiväänne!

-Anne-



Kommentit

  1. Moi :)
    Kiitos vinkistä, ehkä käyn kurkkaamassa ja EHKÄ kärpänenki purasee, mää oon NIIN saamaton ja ihan mahoton herkkusuu ;)
    Mukavaa viikkua Annelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin myös sinulle!
      Se on ihmeellistä, kun sen vauhdin saa päälle, niin se ei meinaa pysähtyä millään. :D
      Mutta, pittäähän sitä muistaa levätä ja joskus herkutellakin. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit