Kevättä ootellessa...

Hei ihanaiset!
Ette uskokaan,miten mukavalta tuntuu,kun saan kirjoittaa teille. Aina joku kuuntelee ja tsemppaa. :-)
Vaikka onhan niitä kuuntelijoita täälläkin,mutta joskus vieraammalle on helpompi avata syräntään.

Mulla on ollut nyt monta päivää sellainen itkupotkuraivari itseään kohtaan ja toiset ihmiset muka niiiin ärsyttää,vaikka muissa ei ois mittään vikkaa. Onneksi kotonani on kärsivällinen karhu,joka jaksaa kuunnella ja tarvittaessa murahtaa isosti.
Olen tässä tuumannut,että onkohan maailmassa muita semmosia ihimisiä,jotka tekkee aina niinkö toiset haluaa ja luulee vielä,että itekin haluaa sammaa,jos joku ossaa hyvin houkutella? Onko?
Ja sitte sitä taas miettii,että miks mää teen,vaikken mää oikeesti halua. Ooksää semmonen?

Mää ainaki oon ja aina mää mietin,että miks mää annan sen aina tapahtua ja sitte mulla mennee monta päivää ja yötä sitä pähkäilessä. Enkä mää voi olla kellekkää muulle olla vihanen ku itelle ja siks mua nyt kaikki risookin.

Kyllä mää nyt kieriskelen taas itessäni,mutta kai seki on pakko,että oppis ellää hyvin. Sitäkö ois aina niin pokeria opetella sanomaan ei tai joo tai ootappa mää mietin,joo kyllä mää oon nyt eri mieltä. :-D

Emmää varmaan koskaan opi.
Mutta,jottai hyvvääki on tässä mietinnän tuoksinnassa tullu mieleen,että huomenna pidän lettukestit lapsille,ku oon ne menny luppaamaan. No,se on vaan mielunen tehtävä!
Ja pittäähän sitä tätin aina jottain mukavaa keksiä.
Nytpä mää yritän alakaa maaten ja tuumaan huomenna asioita lissää! Voikaahan hyvin!

Oisin lisänny tähän narsisseja,mutta en osannu tällä näpytellä. Kait se kevät ja valo pian tullee! ;-)

-Anne-

8 kommenttia:

  1. Kevät tulee! On tultava! Tää on niin karmeeta ko on tämmöstä keliä! Ei tee ton pienenkä kans mieli paljo olla ulkona, tullee pikkusenki vilu. :( Mut pitää vaan luottaa siihen että kyl se tästä ruppee lämpeemään. :D Ihanaa vuodenvaihdetta! :)
    Jaa nii.. kertoilehan sitten että miltä se superdieetti tuntuu.. musta ei siihen ois, mutta kiva kuulla miten muilla sujuu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman muuta,Superdieetti alkaa 6.1. Taas on ollut kyllä tosi pimeitä päiviä. Mutta,tästä mennään päivä päivältä kohti kevättä.:-)

      Poista
  2. Onko maailmassa muita ihimisiä,jotka tekkee aina niinkö toiset haluaa ja luulee vielä,että itekin haluaa sammaa ... kyselet. On ja paljon, jopa minäkin olin ennen. Menin, tein, kuuntelin, olin tavoitettavissa, ymmärsin, odotin aina totta kai, autoin, jne. Mutta loppujen lopuksi siinä kynttilä palaa molemmista päistä loppuun. Sitten heräsin, että kukaan ei tee minua kohtaa samalla tavalla. Testasin ja kokeilin, en tehnytkään enää niin kuin ennen ja kas kummaa kaikki kääntyivät tavallaan minua vastaan ja minusta oli kuulemma tullut outo. Muutin elämäntyyliäni hieman ja aloin ajattelemaan myös itseäni. Nyt elän ihanaa elämääni. niin kuin itse haluan.

    Ihanaa uuden vuoden vaihdetta sinulle !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana,kun jaksoit kirjoittaa noin pitkästi! Ja mukava lukea,että muistakin tuntuu samalta,en siis ole ainoa. Ihanaa Uutta Vuotta sinullekin!

      Poista
  3. taika vei sanat suustani!
    Hyvää Uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,Pia! Hyvää Uutta Vuotta sinullekin!

      Poista
  4. Veit jalat suustani ;O) Onnellista Uutta Vuotta 2014, Anne!

    VastaaPoista
  5. Sinulle myös! Olette kaikki ihania ystäviä!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!