Kuulumisia

Hyvää iltaa!
Minä oon täällä miettiny,että onko ne mun unohtanu iäksi? Ei vaiskaan. Jokkaisella varmaan omaa joulutohakkaa...
Täällä on kans emäntä menny pää kolomantena jalakana joka suuntaan,vaikka enpä tiiä onko nyt sittenkään niin kiirus ollunna. Kaikkeahan sitä voi aina keksiä.
Tentti on ohi ja akuuttia hoitotyötä on tällä viikolla ollut teoriassa ja käytännössä,liukas keli kun on ollut...
Tänään meille tulla tupsahti taas vähän punaista ja jouluista,vaikka eihän sitä punaista pitäny tulla. :-D
Huomisesta lähtien minä oon taas messissä,että pysykää vielä kyyvissä. :-)

Kuulumisiin,Anne




6 kommenttia:

  1. Kyydissä ollaan ... olen välillä nopsasti käynyt lukemassa, mutta niin kuin mainitsit, on vähän tuota touhua.
    Liukasta on, välillä sataa lunta ja välillä taas vettä ...
    Mukavia joulu tohinoita sinulle!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle ja kiva,kun vierailet blogissa! :-)

      Poista
  2. En ole sinua unohtanut, miten voisinkaan, noin ihanan naisen ja kivan blogin!!!! Touhua on täälläkin riittänyt ja kun teen iltaviikkoa, en aamuisin ehdi kuin lukea muiden blogeja, jos sitäkään. Mukavia tohinoita sinne, pian on joulu!!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Ihanasti sanottu. Näinhän se on itselläkin. En ole käynyt tietokoneella kohta viikkoon.:-D Sinulle myös mukavia tohinoita!

      Poista
  3. Kyyvissä ollaan, enkä oo aikonu tippua :)
    Kiirettä, kiirettä, ei ehi lukkeen toisten juttuja eikä kirijottaan omiakkaan, mutta kohta on Joulu <3 sitte rauhotuttaan. Mukavia tohinoita sinne sulle!

    VastaaPoista
  4. Hienoa, että kyyvissä pysytte. :) Kiitos siitä!
    Mukavia joulutohinoita sinne myös!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!