Ystävyys

Tällä viikolla minä pieni ihminen olen tehnyt jotain suurta! 
Siltä minusta on ainakin tuntunut!
Olen huomannut omaavani ystäviä, pieniä ja isoja, lapsia, vähän vanhempia, aikuisia ja vielä vanhempia...
Ja mikä parasta, myös minä olen saanut heistä kaikista hyvän mielen!

Sunnuntaina sain ihanan puhelun pieneltä kaverilta, joka kertoi joulutoiveistaan ja samalla vähän muustakin... välillä puhuttiin kauhakuormaajista, välillä hoitotädistä... ja sitten puhelun lopussa ei kuulunutkaan enää mitään... Pieni Ystäväni nukahti kesken puhelun.

Maanantaina soi taas puhelin, siellä eskarilainen Ystäväni kysyi; onko meillä näkynyt jo tonttuja?

Minua on ilahdutettu tällä viikolla monin tavoin. Olen saanut kahvittaa ystäviä, ystävät ovat kahvittaneet minua. Olen saanut huomata, miten hienoja ystäviä minulla onkaan!
Yksi on tarjonnut lenkkiseuraa, toisen kanssa on naurettu vesissä silmin...

                               
Tänään oli kuitenkin päivä kaikista parhain!
Olen kauan suunnitellut käydä tervehtimässä toisen puolen sukuni naisia, iäkkäitä -mutta niin mukavia naisia! Vaikka muisti heittää ja välillä puhutaan aidasta ja aidan seipäästä, ei sillä ole mitään väliä. Miten mukavaa on nähdä, kun kasvoille nousee hymy, jopa nauru. Vaikka pää elää elämää yli 60 vuotta sitten, mitä sitten. Ei ole väliä mitä puhuu, ei tämän päivän asioita tarvitse miettiä. Puhutaan siitä, mistä tulee hyvä mieli. Mikä saa sen hymyn huulille!

Toivoisin itsekin, että olisin yli 90-vuotiaana yhtä hyväntuulinen, huumorintajuinen ja pilke silmä kulmassa oleva vahva nainen, niinkuin moni sukuni naisista on. 

Mutta, nyt aika rientää... lattialla on vielä roskia... nyt paikat kuntoon! Saan pitkään odotettuja ystäviä kylään iltasella. :)

Ihanaa iltaa sinulle ja muista, että aina on joku, jonka sydäntä voit lämmittää! Samalla sinunkin sydämesi lämpenee!



Sydämin -Anne-



P.S. Kuuntele ja nauti!



Kommentit

  1. Voi miten ihana postaus! Ystävyys on aarre, oli ystävä sitten nuori tai vanha♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on totta, minulla on paljon myös iäkkäitä tai sanotaanko eläkeiän ylittäneitä ystäviä. :)

      Poista
  2. Ihanasti oot kirijottanu ja minun syvän lämpenee näistä sun jutuista ja eilenhän sain sinut ihan oikiasti käymään ja oliha meillä mukavata! Otamma uusiksi pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näin tehdään, lauantaina nähdään! Oli ihana käydä ja muistelin sinua vielä illallakin, lämmöllä. ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit