Kynttilän valoa ♥ Iltojen ihanuudet

Syksy tuntuu olevan jo pitkällä ja iltaisin on ihana laittaa heti kynttilät palamaan, kun kotiin tulee. Kauppakassitkin jää usein toiseksi, kun kynttilät tuli vie voiton. :)

Minä olen aina tykännyt polttaa paljon kynttilöitä, vuoden ajasta riippumatta. Syksyllä ja talvella niitä tulee kuitenkin poltettua enemmän. 

Minulla oli joku aika sitten PartyLite-kutsut (syksy on kutsuilujen aikaa...) ja ostin kutsuilta tällaiset Luovuus-kuplat alennuksesta. Minulla on ollut paljonkin erilaisia somisteita vuosien varrella, mutta suurimman osan olen myynyt eteenpäin ja jättänyt itselle vain juuri ne mistä eniten pidän ja käytän.
Nämä olivat sopivan ajattomat ja joka teemaan sopivat. Eivät kuitenkaan vie kaapissakaan liian isoa tilaa, jos sattuvat sinne joutumaan.
Ja näitähän voi käyttää myös pieninä maljakkoina.


Isoissa lapipurkeissa on myös ihana polttaa kynttilöitä. Kaikista kestävämmäksi kynttiläksi olen huomannut niin sisällä kuin ulkolyhdyssä; kilokynttilät. Kestävät todella pitkään.
Tässä kuvassa taitaa olla kyllä isommat kynttilät.

Kuvat ovat vähän epäselviä ja hämäriä, kun otin ilman salamaa (kokeiluluontoisesti.)
Nyt on ollut iltaisin niin hyviä elokuviakin, että on ollut mukava käpertyä viltin alle sohvan nurkkaan ja ihan olla vaan.

Kyllä syksyssä on omat hyvätkin puolensa! ♥




Huomasin, että blogi on saanut myös uusia lukijoita.
Olette lämpimästi tervetulleita! ♥

Lukijat, kävijät ja kulkijat ovat blogissa kirjoittamisen tae. Ilman teitä ei minultakaan tule tekstiä. 


Mitä sinun syksyysi kuuluu?

Mukavan syksyistä päivää kaikille ja muistakaa pukea sopivasti päälle. ♥

Kommentit

  1. Kiitos kauniista kuvista! Blogissani olisi sinulle jotain pientä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit