Haaveilua

Voi pyhä jysäys sentään! Kyllä sitä ei passaisi painella joka napista tai ainakin lukea ohjeet ensin. :D
Onnistuin taas muuttamaan blogin ulkonäköä ja sitä entistähän ei sitten löytynyt enää mistään!

No, tässä nyt taas yksi uusi versio.
Olen tässä yrittänyt kerätä voimia, nukkua ja saada itseni taas kuosilleen.
Alkuun pääseminen tuntuu olevan vaikeaa, mutta eiköhän se tästä taas, päivä kerrallaan.

Tänään ajattelin heittää kuusen ulos karisemasta ja tontut ja muut joulujutut laatikoihin. Nyt on meidän huushollista joulu ohi!

Onhan se hirmu mukava laittaa ja nauttia siitä, mutta melko pian siihen kyllä kyllästyykin, ainakin Uuden Vuoden jälkeen.

Ulkona on ollut pari päivää jo lähes nollakeli ja keli on sen mukainen. Lumet alkavat sulamaan, eikä ole enää niin jouluisen näköistä. Pikemminkin ihan kuin olisi jo helmi-maaliskuu...

Olen tässä päivien aikana seurannut ystäviemme pitkää ulkomaanreissua http://www.johannarmatka.blogspot.fi/ ja haaveillut lämpimästä, stressittömästä olosta.
Haaveitahan pitää aina olla ja niiden avulla jaksaa taas unelmoida lisää ja ehkä joskus myös toteuttaakin!


Kevyemmistä hetkistä haaveillen, Anne

4 kommenttia:

  1. Joulukuusen heitin minäkin ja melkein kaikki jouluhärpäkät pois. Ihanan mukavaa Uutta Vuotta sinulle ja lukijoillesi.

    VastaaPoista
  2. minä myös annoin kuuselle kyytiä..

    VastaaPoista
  3. Haaveita pitää olla ja ihanaa kun saa joskus toteutettuakin osan. Minä varasin eilen itselleni ja lapsille lennot espanjan lämpöön, saa nähdä milloin tullaan takaisin :D !

    VastaaPoista
  4. Onpa ihana kuulla, että olette menossa reissuun. Minä olen ajatellut kehitellä tänne kotiin jonkin kaukomaiden kaipuupaikan... ;)
    Mukavaa reissua teille!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!