Väriä elämään...

Kävin eilen ostoksilla ystäväni kanssa. Tahti oli rauhallinen ja hikeäkin meinasi välillä pukata, mutta kylläpä se tuli taas vaan niin hyvä mieli!

Kovin isoja juttuja ei nyt tarttunut mukaan, jos ei paria tauluhyllyä lasketa. :D
Pienemmät jutut olivat enemmänkin taloustavaraa ja ale-koreista poimittuja juttuja.

Minulle tuli aivan keväinen tunne ja tuntuu, että nyt kaikki punainen tai siihen vivahtavakaan jo ärsyttää. En ole koskaan ollut keltaisen ystävä, mutta jostain syystä haluaisin juuri nyt keltaista meille kotiin. Kylpyhuoneeseen haluaisin keltaisen maton ja keltaisia pyyhkeitä, kynttilöistä puhumattakaan. Myöskin oleskelutilaan aion hankkia kyllä jotain keltaista.

Olen miettinyt myös, että siihen tilaan voisi rakentaa jotain kaukokaipaukseen auttavaa... Meillä onkin jo Thaimaan matkalta jonkin verran rekvisiittaa, mutta niitä ei ole oikein koskaan saanut mihinkään kunnolla esille. Muutama turkoosi, pinkki, lime ja keltainen tyyny vielä sohvalle ja avot!

No, jahka saamme hyllyt paikalleen, enköhän minä taas jotain piristävää keksi. :)

Tässäpä muutamia fiilistelykuvia...


Keltaisesta haaveillen, Anne


2 kommenttia:

  1. ihanan keväisen tuntuinen väri tuo keltainen ja selkeästi sisustuksessa se tämän syksyn juttu!

    VastaaPoista
  2. Minä myös olen bongannut keltaista nyt monesta kuvastosta. :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!