Voi että mää oon tyytyväinen!

Tämä ilta on ollut hyvä ilta!
Olen saanut monta kaappia siivotuksi. Ollaan asuttu tässä kodissa nyt reilu vuosi ja kodinhoitohuoneen kaapit ovat olleet täynnä mitä ihmeellisempää sälää, pyyhkeet ja muut siellä seassa. Muutossa nämä kaapit painottuivat viimeiseksi ja sen kyllä huomaa. Tai ehkä sen, että meillä ei ole koskaan aikaisemmin ollut kodinhoitohuonetta, siksi sekavuus.

Nyt olen pikkuhiljaa muutellut/tyhjennellyt kaappien sisältöjä käytäntöön sopivaksi. Paljon on löytynyt vieläkin pois laitettavaa... Kyllä sitä ihmisellä on tuota tavaraa. Onneksi minulla ei ole vaikeaa luopua siitä...

Vielä minulla olisi muutamia PartyLiten somisteita, joita olen ajatellut myydä huokeaan hintaan. Ihan suotta pyörivät tuolla kaapeissa, kun en niitä esillekään kerran laita.

Siivosin siivouskaappia toisella puolen ja siirtelin pulloja toiseen kaappiin (kyseiseen kaappiin oli tarkoitus) mutta sepä olikin jo varattu! ;)


Calle tykkää hirmuisen paljon oleskella kaapeissa. Aina kun on kaapin ovi auki voi sieltä löytää myös Callen... 

Iloisin terkuin, Anne ja Calle Aukusti

Kommentit

Suositut tekstit