Väliaikajuttuja...

 Heipsan hei!
Minäpä esittelen teille tässä "väliaikajuttuna" kummitytöltä saamani joulukalenterin.
Eli joulukalenteri on siis monivuotinen, hyödyllinen ja sitä voi käyttää aina uudelleen ja uudelleen...


  Eli joka päivä otetaan yksi rulla kauniista lasipurkista...


Avataan...

ja mitä sieltä löytyykään...

-rullista löytyi erilaisia leipomisohjeita
-suklaata
-joulurunoja...

En ole vieläkään avannut ihan joka rullaa, kun minun mielestä tuo idea on niin mukava, etten henno "purkaa" sitä. Ihana kun joku on nähnyt noin ison vaivan ja ajatellut juuri minua. :)

Minun piti kertoa tästä jo ennen joulua, mutta koska kalenteri on niin monikäyttöinen, voi sen esitellä hyvin joulun jälkeenkin.

Olen ajatellut alkaa tekemään aina yhden leipomisohjeen joka viikko. Minäpä sitten esittelen niitä teillekin. :)

Minulla on nyt niin kauhea kaipuu lämpöön ja etenkin aurinkoon. Ulkomaanreissua ei ole nyt tiedossa, täytyy vaan fiilistellä kuvien ja erilaisten matkaohjelmien ja mielikuvituksen kautta. Ystävämme ovat maailmanympärysmatkalla ja luen aina heidän matkapäivityksiään. Ah, miten ihanalta se vaikuttaakin!
Onneksi päivät ovat jo vähän pidentyneet, vaikka minulla päivät kyllä ovat menneet enimmäkseen sisällä, että paljon en ole ehtinyt valoa näkemään.

Toivotaan, että auringonpaiste on jo ihan lähellä!

Ihania auringonsäteitä, Sinulle!

-Anne-

Kommentit

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit