Hiljaiseloa blogissa

Hei taas Ystäväiset!
Ei, en minä ole unohtanut tätä blogin kirjoitusta. En vain saa aikaiseksi kuvata ja kirjoittaa.
Kevättä on rinnassa ja ajatuksissa. Olen tehnyt vihreitä ja keltaisia löytöjä. Minä, joka en ole koskaan pitänyt keltaisesta. :)

Olen myös oivaltanut tällä viikolla muutakin, ehkä jotain sellaista mitä alan tehdä "isona." Tosin sitä ennen minun pitäisi kyllä pienentyä, että työ olisi helpompaa ja kevyempää... yritys on kova... voi kun saisin itseni vielä tuonne ulos. No, jospa nyt kun aurinkokin alkaa vilkuttaa ja minulla on ilta- ja aamuvuoroja, jospa sitten... Tämä iltavuoro on kyllä siitä mukava, että voi käydä vaikka aamusta kampaajalla, mutta muutenpa en saakaan mitään aikaiseksi. Aamuvuorossa paremminkin... jos ei erehdy istahtamaan sohvalle työpäivän jälkeen... :D

No, onhan se huominenkin päivä olemassa. :)

Kerätään voimia auringon pilkahduksista ja nähdään taas! ;)

-Anne-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!