Hei Ystäväiset!

Viikko on vierähtänyt hurjaa vauhtia ja monenlaista on ehtinyt taas tapahtua. Odottelen tuloksia sydänseurannasta ja allergiakokeista. Saataisiin vihdoin tietoon, mikä minua oikein pyöritti joulun tienoilla... Nyt olen ollut entisenlainen ja ideoitakin on pukannut. :)
Sänky muutti toiselle seinälleen ja sai seurakseen monenlaista mukavaa.

Olohuoneesta tuli taas enemmän vanhanaikaisen näköinen ja eteisaulakin on taas uudistunut. Tv-huone sai piiiiitkän hyllyn seinälleen ja kyllä se onkin nyt hieno! :) Tosin hylly odottelee vielä taulujansa.

Laitan viikolla tunnelmakuvia tulemaan. Olen ollut niin tyytyväinen, kun olen taas jaksanut tehdä jotain. Mutta, sen olen oppinut että muistan nauttia myös elämästä.

Olen tehnyt käsitöitä, ollut tekemättä, suunnitellut pihalle makkaranpaistopaikkaa, loikoillut, käynyt kylässä, ollut, lukenut, löhöillyt, nukkunut... :) Ja silti olen saanut kaikenlaista aikaiseksi, vaikkakin vähemmällä rehkimisellä ja stressaamisella.

Olen oppinut myös säätelemään omia aivojani. Jos tunnen olevani liian kuormitettu, otan pienen aikalisän ja teen jotain muuta. Esimerkiksi, kun opettelin latinan sanoja ja samalla olisi pitänyt opetella vielä muitakin tulevia tenttejä... opettelin sanat ja jatkan muiden opettelua huomenna. En kuormita itseäni enää enempää kuin on tarve. :)
Ja ennenkaikkea olen nauranut ja ollut iloinen piiiitkästä aikaa! :)

Onnellisia hetkiä ja mukavaa tulevaa viikkoa Sinulle!

Halauksin, Anne

2 kommenttia:

  1. Latinan sanoja? :O oot sie hurrrrja. en mie vaan jaksas..jo pelkkä pesuohje lappujen opettelu tuntuu työltä tähän vuoden aikaan..syksyllä yleensä enmpi vireessä meikäläinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että,minun piti ihan ääneen nauraa tuolle sinun kommentille!:-D Latinaa tarvitaan lähihoitajakoulussa ja kummasti ne vaan päähän jää kun oikein yrittää.:-) Tänään oli tentin lukuaiheena mm. Tekohampaat,virtsanpidätys ja katetroinnit. Siinäpä sitä oli taas aihetta kerrakseen! Tentin luvun lomassa ompelin keittiön ikkunaan uuden verhon ja tein pieniä kotiaskareita. On se vaan mukava,kun olen hoksannut tämän systeemin saada aikaan ja vielä nauttia.:-) Hermostumatta.

      Poista

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!