Ihanaa viikonloppua!

Arkiviikon viimenen päivä on perjantai, toisille se voi olla maanantai. Tänään nautin tästä päivästä, enkä mieti huolen häivästä. Mulla on mieli nyt keviä ja minäki oon pienempi, enkä ennää leviä. Näläkä oli kauhia kun kotia tuli, salaatti ja kana mahaani suli. Vettä oon hörppiny litroja monia ja voin sannoo että oon kohta meleko komia. Kaupasta ostin uuven paijan, huomenna sen päälle laittaa taijan. Huomenna meen yhen mummun juhulaan ja illalla raveihin rahat tuhulaan. ;)

Tämän runorämpsyn saattelemana toivotan teille ihanata viikonloppua ja perjantaiehtoota!



P.S. Olen tehnyt myös materiaalisia puhdistuksia.
Käy tekemässä löytöjä paikka 20



Ylivieskassa on myös monta muuta mukavaa kirppistä! :)





Peeäs: Olen keksinyt, miten voi saavuttaa kotona sisäisen rauhan... luopuu KAIKESTA itselle ylimääräisestä tavarasta ja hankkii kotiinsa vain sellaisia, mistä oikeasti tulee rauhallinen mieli. :)

"Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi!"

IHANAA VIIKONLOPPUA,YSTÄVÄT!

-Anne-



Kommentit

  1. Ihana runo! ❤ Turhasta roinasta luopuminen on terapeuttista.

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näin on. Tein tänne blogiinkin siivouksen. :)

      Poista
  2. Mainio runo! Minä yritän myös toteuttaa turhasta luopumisen periaatetta, mutta muutama muu tässä huusholissa ei sitä oikein käsitä...mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle samoin! Minäkin teen välillä sellaisia "poistoja" huomaamatta. ;)

      Poista
  3. Kiva runo ja voi sinua Anne olet niin aito ihminen, ihailen sitä suunnattomasti sinussa, kiitos siitä!
    Mukavaa, kun laihdutusprojekti pelittää, toivon sinulle sydämenpohjasta asti onnea!!
    Niin, ja mukavata viikonloppua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari kauniista sanoista! :) Sitähän minä kyllä olen, aito- vaikkeivat kaikki sitä aitoutta aina ymmärräkään. :D
      Onnea tarvitaan ja hyvin täällä menee. Tahtoa välillä tarvitaan. Mukavaa sunnuntaita!

      Poista
  4. Hihii, ihana runo, täällä ollaan heti aamutuimaan suupielet korvissa :))
    Oikein mukavaa viikonloppua Anne ja toivottavasti nähdään pian!

    VastaaPoista
  5. Kiva kuulla, että sain sulle hymyn huulille. :)
    Kyllä me nähhään!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit